Marketingová strategie
Jak má moje značka působit? Kolik peněz mám dát do propagace? Jak vlastně uspěji v konkurenčním boji? Přesně na tyto otázky odpovídá marketingová strategie. První stavební kámen úspěchu.
Proč potřebujete marketingovou strategii a stanovovat si dlouhodobé cíle
Komplexní přístup
Naše marketingová strategie zahrnuje všechny aspekty marketingového mixu a zohledňuje jednotlivé kanály a taktiky pro dosažení vašich cílů.
Cílení a segmentace
Strategie vám pomůže lépe rozumět vašemu cílovému trhu a umožní vám cílit na správné skupiny zákazníků s příslušnými marketingovými taktikami.
Podpora prodeje
Efektivní marketingová strategie může výrazně podporovat prodej tím, že využívá optimální mix marketingových kanálů a taktik pro dosažení nejvyššího návratu investic (ROI).
Personalizace
Strategie umožňuje personalizovat komunikaci se zákazníky napříč různými kanály a tím zvyšovat jejich angažovanost a loajalitu.
Budování databáze zákazníků
Marketingová strategie zahrnuje taktiky pro sběr a správu kontaktů na potenciální a stávající zákazníky.
Budování vztahů se zákazníky
Marketingová strategie zahrnuje metody pro posilování vztahů se stávajícími zákazníky a zvyšování jejich loajality.
Multikanálový přístup
Strategie zahrnuje koordinaci různých marketingových kanálů pro dosažení co nejlepších výsledků.
Posilování značky
Marketingová strategie je klíčová pro budování a posilování povědomí o značce a její pozice na trhu.
Komunikace
Strategie zahrnuje plán pro efektivní komunikaci s různými skupinami stakeholderů - zákazníky, zaměstnanci, partnery atd.
Optimalizace nákladů
Dobře navržená marketingová strategie pomáhá optimalizovat náklady na marketing tím, že využívá nejefektivnější kanály a taktiky.
"Pouštět se do projektu bez jasné strategie je jako vydat se na Mount Everest v žabkách."
Adam Ryba
Marketing Consultant

Průběh spolupráce
Jak pracujeme na marketingové strategii
Nástroje





Dílčí služby
Jsme odborníci na marketingové strategie
Taktika a dílčí činnosti vás dostanou jen tak daleko, pro opravdový úspěch na českém trhu potřebujete kvalitní strategii.
Audity komunikačních a inzertních kanálů
Analýza trhu a konkurence
Výběr vhodných nástrojů a platforem
Technické nastavení, propojení s dalšími nástroji či e-shopem
Nastavení, kontrola reportingu
Konzultace a kreativy pro sociální sítě
Plánování a rozesílka newsletterů
Evaluace nákladů a zisku
Školení
Články
Více informací o marketingové strategiiod našich odborníků