UX a CRO

Chcete jít naproti potřebám svých zákazníků? Nevíte, jak dostat zákazníka z hlavní stránky, skrze produkt až do košíku? Nemáte informace, jak se vaši zákazníci na webu chovají? Přesně pro vás tu jsme my.

UX a CRO

 

Jak využijete UX/CRO ve své marketingové strategii?

Strategie konverzní cesty
Vytvoříme plán, který povede vaše zákazníky od prvního kontaktu až k nákupu. Každý krok bude přesně šitý na míru vašim cílovým skupinám.
Návrh informační architektury
Veškeré informace na vašem webu budou uspořádány tak, aby bylo pro zákazníky snadné najít to, co hledají. Díky tomu bude pro ně jednoduché se rozhodnout pro nákup vašich produktů.
Analýza zákaznického chování
Na základě dat pochopíme, jak se vaši zákazníci na webu pohybují a co je motivuje k nákupu. Toto poznání využijeme pro další optimalizace.
UX analýzy
Přesně zjistíme, jaké prvky na vašem webu fungují a které ne. Na základě těchto poznatků vytvoříme návrhy na zlepšení.
Optimalizace konverzního poměru
Zaměříme se na klíčové prvky vašeho webu a vylepšíme je tak, aby co nejvíce zákazníků dokončilo nákup.
Tvorba wireframes
Vytvoříme drátěný model vašeho webu či e-shopu, který slouží jako základ pro jeho vývoj. Díky nim budete mít jasno o tom, jak bude web vypadat a fungovat.

"Zkuste si vypočítat, že na e-shopu nakoupí ne 1 % lidí, ale 1,5 %. Co to udělá s tržbami a s vaší návratností. A přesně o tom je optimalizace konverzního poměru neboli CRO."

Aneta Renza

Account Manager
Aneta Renza
Nástroje
Marketing Miner Hotjar Figma Whimsical Adobe XD

Průběh spolupráce

Jak tvoříme a optimalizujeme uživatelskou cestu

1

Úvodní seznámení

Na společném workshopu zjistíme o vás, vaší společnosti, vašich produktech a službách a vaší konkurenci vše co bude možné, abychom věděli, jakým směrem se vydat.

2

Analýza zákaznického chování

Podíváme se na data a porozumíme, jak se vaši zákazníci na vašem webu pohybují a jaké jsou jejich potřeby a očekávání.

3

Strategie konverzní cesty

Vytvoříme plán, který povede vaše zákazníky od prvního kontaktu až k nákupu. Tento plán bude zohledňovat unikátní potřeby a chování vašich zákazníků.

4

Návrh informační architektury

Navrhneme strukturu vašeho webu tak, aby byly všechny informace snadno dostupné a zákazníci se na webu snadno orientovali a byli edukováni.

5

UX analýzy

Zjistíme, jaké prvky na vašem, či konkurenčním, webu fungují a které ne. Na základě těchto poznatků vytvoříme návrhy na zlepšení.

6

Optimalizace konverzního poměru

Zaměříme se na klíčové prvky vašeho webu a vylepšíme je tak, aby co nejvíce zákazníků dokončilo nákup.

7

Tvorba wireframes

Vytvoříme náčrtky vašeho webu, které slouží jako základ pro jeho vývoj. Díky nim budete mít jasno o tom, jak bude web vypadat a fungovat.

8

Vyhodnocování

Sledujeme, jak se zákazníci na vašem webu chovají a jaký je konverzní poměr. Na základě těchto dat navrhujeme další optimalizace.

Dílčí služby

Jsme odborníci na UX a CRO

Víme, že ani ta nejlepší marketingová kampaň nemá smysl, pokud se zákazníci ztrácí na webu či e-shopu a nemohou udělat konverzi.

Strategie konverzní cesty
Návrh informační architektury
Analýza zákaznického chování
UX analýzy
Optimalizace konverzního poměru
Tvorba wireframes

Články

Více informací o UX/CRO
od našich odborníků
od našich odborníků
arrow icon