UX a CRO
Chcete jít naproti potřebám svých zákazníků? Nevíte, jak dostat zákazníka z hlavní stránky, skrze produkt až do košíku? Nemáte informace, jak se vaši zákazníci na webu chovají? Přesně pro vás tu jsme my.
Jak využijete UX/CRO ve své marketingové strategii?
Strategie konverzní cesty
Vytvoříme plán, který povede vaše zákazníky od prvního kontaktu až k nákupu. Každý krok bude přesně šitý na míru vašim cílovým skupinám.
Návrh informační architektury
Veškeré informace na vašem webu budou uspořádány tak, aby bylo pro zákazníky snadné najít to, co hledají. Díky tomu bude pro ně jednoduché se rozhodnout pro nákup vašich produktů.
Analýza zákaznického chování
Na základě dat pochopíme, jak se vaši zákazníci na webu pohybují a co je motivuje k nákupu. Toto poznání využijeme pro další optimalizace.
UX analýzy
Přesně zjistíme, jaké prvky na vašem webu fungují a které ne. Na základě těchto poznatků vytvoříme návrhy na zlepšení.
Optimalizace konverzního poměru
Zaměříme se na klíčové prvky vašeho webu a vylepšíme je tak, aby co nejvíce zákazníků dokončilo nákup.
Tvorba wireframes
Vytvoříme drátěný model vašeho webu či e-shopu, který slouží jako základ pro jeho vývoj. Díky nim budete mít jasno o tom, jak bude web vypadat a fungovat.
"Zkuste si vypočítat, že na e-shopu nakoupí ne 1 % lidí, ale 1,5 %. Co to udělá s tržbami a s vaší návratností. A přesně o tom je optimalizace konverzního poměru neboli CRO."
Aneta Renza
Account Manager
Nástroje
Průběh spolupráce
Jak tvoříme a optimalizujeme uživatelskou cestu
Dílčí služby
Jsme odborníci na UX a CRO
Víme, že ani ta nejlepší marketingová kampaň nemá smysl, pokud se zákazníci ztrácí na webu či e-shopu a nemohou udělat konverzi.
Strategie konverzní cesty
Návrh informační architektury
Analýza zákaznického chování
UX analýzy
Optimalizace konverzního poměru
Tvorba wireframes