Audit a správa zbožových srovnávačů

Nejste vidět na Heurece a vaše konkurence ano? Nejvyšší čas to změnit a získat další důležiotý zdroj zákazníků. A věděli jste, že srovnávače jsou klíčové i v budování důvěryhodnosti? Pojďte je vytěžit na maximum.

Zbožové srovnávače

 

Proč zařadit zbožové srovnávače do vaší strategie

​Vysoce konverzní kanál
Ukazujete své produkty zákazníkům, kteří již vědí, co chtějí koupit, jen hledají ideální e-shop.
​Vaši zákazníci tam již jsou
Podpora prodeje skrze zbožové srovnávače je velmi rentabilní, zákazník produkt najde i bez vašeho přičinění.
Levná propagace
Ceny za proklik jsou na zbožových srovnávačích velmi levné, obzvlášť pokud berete v potaz konverzní poměr.
​Zákazníci konkurence
Máte jedinečnou možnost cílit na zákazníky své konkurence v předposlední fázi nákupu.
Kompletní marketingový mix
Zbožové srovnávače krásně doplňují vaše snahy skrze SEO, PPC, social apod.
Zvýšení povědomí o značce
Váš brand bude vidět na dalších kanálech a vaši cíloví zákazníci ho uvidí častěji.

"Každý prodejce musí být pořádně vidět tam, kde se v nákupní cestě zákazníka láme chleba. A to jsou právě zbožáky."

Lenka Stehlíková

Online Marketing Specialist
Lenka Stehlíková
Nástroje
Heureka Zbozi Biano Favi Glami Allegro Mall Kaufland Mergado Bidding fox Pricing fox

Průběh spolupráce

Jak pracujeme se zbožovými srovnávači

1

Audit

Provedeme důkladnou analýzu vaší přítomnosti v porovnávačích a identifikuje oblasti, které vyžadují zlepšení. V rámci auditu se také zaměříme na data a informace o konkurenci.

2

Návrh optimalizace

Na základě auditu, možností vašeho inzertního rozpočtu a oboru podnikání navrhneme konkrétní opatření k optimalizaci. To zahrnuje vylepšení produktových dat, výběr vhodného srovnávače nebo katalogu, zlepšení kvality obrázků, optimalizaci názvů produktů, využití nepovinných elementů do feedu (dárky, slevové poukazy atd.). 

3

Správa zbožových porovnávačů

Dodáme pravidelnou správu vašich feedů a firemních profilů v každém zvoleném srovnávači, včetně aktualizace produktových dat, sledování a opravy chyb, spárovanost produktůvých karet, bezproblémovou synchronizaci s e-shopem, správu vašich rozpočtů i topování zvýhodněných nabídek.

4

Monitoring výsledků

V rámci spolupráce vám budeme poskytovat pravidelné reporty o úspěšnosti vašich kampaní, další návrhy na optimalizace, doporučení k rozšíření sortimentu nebo k úpravě cenových nabídek. Tak budeme moci společně efektivněji sledovat vývoj prodejů a optimalizovat své kampaně pro dosažení lepších výsledků.

Dílčí služby

Jsme certifikovaní odborníci na
správu xml feedů a bidding

Pro správu zbožových srovnávačů využíváme spolehlivé nástroje, které šetří čas i vaše peníze. Svěřte své feedy profíkům, jsme certifikovaní specialisté jak na optimalizaci feedů, tak na bidding.

Audit trhu a konkurenčnosti ve srovnavači
Technický audit XML feedů
Příprava strategie, audit konkurence
Výběr vhodného nástroje pro bidding
Technické nastavení, propojení s dalšími nástroji či e-shopem
Nastavení, kontrola spárovanosti
Nastavení automatizace
Řízení skladovosti
Plánování rozpočtů a jejich optimalizace
Správa XML feedů
Vyhodnocení produktových kampaní
Školení
arrow icon