Audit a správa zbožových srovnávačů
Nejste vidět na Heurece a vaše konkurence ano? Nejvyšší čas to změnit a získat další důležiotý zdroj zákazníků. A věděli jste, že srovnávače jsou klíčové i v budování důvěryhodnosti? Pojďte je vytěžit na maximum.
Proč zařadit zbožové srovnávače do vaší strategie
Vysoce konverzní kanál
Ukazujete své produkty zákazníkům, kteří již vědí, co chtějí koupit, jen hledají ideální e-shop.
Vaši zákazníci tam již jsou
Podpora prodeje skrze zbožové srovnávače je velmi rentabilní, zákazník produkt najde i bez vašeho přičinění.
Levná propagace
Ceny za proklik jsou na zbožových srovnávačích velmi levné, obzvlášť pokud berete v potaz konverzní poměr.
Zákazníci konkurence
Máte jedinečnou možnost cílit na zákazníky své konkurence v předposlední fázi nákupu.
Kompletní marketingový mix
Zbožové srovnávače krásně doplňují vaše snahy skrze SEO, PPC, social apod.
Zvýšení povědomí o značce
Váš brand bude vidět na dalších kanálech a vaši cíloví zákazníci ho uvidí častěji.
"Každý prodejce musí být pořádně vidět tam, kde se v nákupní cestě zákazníka láme chleba. A to jsou právě zbožáky."
Lenka Stehlíková
Online Marketing Specialist
Nástroje
Průběh spolupráce
Jak pracujeme se zbožovými srovnávači
Dílčí služby
Jsme certifikovaní odborníci na
správu xml feedů a bidding
Pro správu zbožových srovnávačů využíváme spolehlivé nástroje, které šetří čas i vaše peníze. Svěřte své feedy profíkům, jsme certifikovaní specialisté jak na optimalizaci feedů, tak na bidding.
Audit trhu a konkurenčnosti ve srovnavači
Technický audit XML feedů
Příprava strategie, audit konkurence
Výběr vhodného nástroje pro bidding
Technické nastavení, propojení s dalšími nástroji či e-shopem
Nastavení, kontrola spárovanosti
Nastavení automatizace
Řízení skladovosti
Plánování rozpočtů a jejich optimalizace
Správa XML feedů
Vyhodnocení produktových kampaní
Školení
Články
Více informací o zbožových srovnávačíchod našich odborníků