E-mail marketing
Návrat zákazníků je stejně důležitý jako jejich získávání. Nestačí je ale bombardovat nabídkami. S naším certifikovaným týmem zjistíte, jak využít e-mail marketingové nástroje, aby si vás zákazníci udrželi v povědomí a rádi se k vám vrátili.
Proč zařadit e-mailing do vaší strategie
Nejčastěji používaný kanál
E-mail je z 99% používán na denní bázi, 58% uživatelů v první řadě zkontroluje své e-maily, až potom sociální sítě.
Přesné cílení
Segmentace kontaktů na základě vámi zvolených kritérií.
Podpora prodeje
E-mailing generuje opakované prodeje a má nejvyšší návratnost investic (ROI) oproti ostatním kanálům
Personalizace
E-maily působí důvěryhodněji než ostatní online komunikace.
Zdroj kontaktů
Snadný sběr nových kontaktů a oslovení potenciálních zákazníků.
Automatizace
Efektivní správa kampaní a ušetřený čas.
Budování vztahů se stávajícími zákazníky
Retenční kanály jsou levnější než akvizice.
Omnichannel
E-mailingové nástroje lze propojit s dalšími komunikačními kanály (sociální sítě, SMS kampaně).
Posilování povědomí o značce
Díky pravidelnému připomínání se pomáháte utvrzovat pozici své značku u vašich zákazníků.
Přímá komunikace
Efektivní a časově nenáročná forma přímé komunikace se zákazníky, zaměstnanci o aktualitách, akcích a podobně.
Nízké náklady
Neplatíte za proklik jako u PPC kampaní, pouze za velikost vaší databáze.
"E-mail marketing má jedinečný potenciál ukázat zákazníkům něco, co je doopravdy zajímá. Byla by hrozná škoda tuto šanci zahodit obyčejným spamem."
Ondřej Pešák
Head of Strategy
Nástroje
Průběh spolupráce
Jak pracujeme s e-mailingem
Dílčí služby
Jsme odborníci na e-mail marketing
Dělat efektivní e-mail marketing je základem každé online retenční strategie. Připomínejte se vašim zákazníkům a edukujte je dříve, než to udělá konkurence.
Audit e-mailingu
Start e-mailingu
Příprava strategie e-mailingu
Výběr vhodného nástroje pro e-mailing
Technické nastavení, propojení s dalšími nástroji či e-shopem
Nastavení, kontrola a pročištění databáze
Nastavení automatizace a šablon
Tvorba kreativy
Plánování a rozesílka newsletterů
Správa e-mail marketingu
Vyhodnocení kampaní
Školení na práci s nástroji