E-mail marketing

Návrat zákazníků je stejně důležitý jako jejich získávání. Nestačí je ale bombardovat nabídkami. S naším týmem zjistíte, jak využít e-mail marketingové nástroje, aby si vás zákazníci udrželi v povědomí a rádi se k vám vrátili.

E-mail marketing

 

Proč zařadit e-mailing do vaší strategie

Nejčastěji používaný kanál
E-mail je z 99% používán na denní bázi, 58% uživatelů v první řadě zkontroluje své e-maily, až potom sociální sítě.
Přesné cílení
Segmentace kontaktů na základě vámi zvolených kritérií.
Podpora prodeje
E-mailing generuje opakované prodeje a má nejvyšší návratnost investic (ROI) oproti ostatním kanálům
Personalizace
E-maily působí důvěryhodněji než ostatní online komunikace.
Zdroj kontaktů
Snadný sběr nových kontaktů a oslovení potenciálních zákazníků.
Automatizace
Efektivní správa kampaní a ušetřený čas.
Budování vztahů se stávajícími zákazníky
Retenční kanály jsou levnější než akvizice.
Omnichannel
E-mailingové nástroje lze propojit s dalšími komunikačními kanály (sociální sítě, SMS kampaně).
Posilování povědomí o značce
Díky pravidelnému připomínání se pomáháte utvrzovat pozici své značku u vašich zákazníků.
Přímá komunikace
Efektivní a časově nenáročná forma přímé komunikace se zákazníky, zaměstnanci o aktualitách, akcích a podobně.
Nízké náklady
Neplatíte za proklik jako u PPC kampaní, pouze za velikost vaší databáze.

"E-mail marketing má jedinečný potenciál ukázat zákazníkům něco, co je doopravdy zajímá. Byla by hrozná škoda tuto šanci zahodit obyčejným spamem."

Šárka Doleželová

Online Marketing Specialist
Šárka Doleželová
Nástroje
Ecomail Smartmailing Mailchimp Mailkit Mail Komplet

Průběh spolupráce

Jak pracujeme s e-mailingem

1

Revize aktuálního stavu

Zrevidujeme stav a potenciál vašeho vybraného nástroje pro rozesílky, případně vám rádi pomůžeme s výběrem a implementací, pokud s direct marketingem chcete teprve začít.

2

Segmentace a personalizace kampaní

Vaši databázi rozdělíme na segmenty vhodné k vašemu typu byznysu a vytvoříme pro ně relevantní a personalizované kampaně, kde nechybí třeba přání k svátku nebo opuštěný košík.

3

Pročištění databáze

U většiny nástrojů platíte za velikost databáze. Správně udržovaná databáze je základní podmínka pro maximální doručitelnost. Vaši databázi důkladně prozkoumáme, zbavíme tzv. “mrtvých duší”, tedy neaktivních kontaktů. Odesíláním kampaní na takové kontakty si významně zhoršujete “scoring” a doručitelnost.

4

Automatizované kampaně

Díky automatizovaným kampaním ušetříme váš čas, peníze a zvýšíme efektivitu e-mailingu. Také nám pomohou s lepším vnímáním a znalostí značky.

5

Šablony na míru

Vytvoříme vám graficky poutavé šablony e-mailů přesně podle vašich potřeb a v souladu s vizuální identitou vaší značky.

6

Propojení s dalšími kanály

E-mail marketing zařadíme do vašeho marketingového mixu.

7

Vyhodnocení e-mailových kampaní

Dle získaných dat z předchozích kampaní dále upravujeme strategii.

8

Školení

V případě zájmu vás naučíme pracovat s nástroji pro e-mailing, tvorbu e-mailů, správu kontaktů, tvorbu kampaní a cokoliv dalšího vás bude zajímat.

Dílčí služby

Jsme odborníci na e-mail marketing

Dělat efektivní e-mail marketing je základem každé online retenční strategie. Připomínejte se vašim zákazníkům a edukujte je dříve, než to udělá konkurence.

Audit e-mailingu
Start e-mailingu
Příprava strategie e-mailingu
Výběr vhodného nástroje pro e-mailing
Technické nastavení, propojení s dalšími nástroji či e-shopem
Nastavení, kontrola a pročištění databáze
Nastavení automatizace a šablon
Tvorba kreativy
Plánování a rozesílka newsletterů
Správa e-mail marketingu
Vyhodnocení kampaní
Školení na práci s nástroji

Články

Více informací o e-mail marketingu
od našich odborníků
arrow icon