Zvýšíme vaše tržby a zisk v online prodeji

Neroste váš e-shop? Nechodí dost poptávek? Potřebujete dostat z on-line byznysu větší návratnost? Pak jsme pro vás ti praví. Naše kampaně úspěšně vydělávají desítkám klientů.

Zvýšení tržeb a ziskuv online prodeji

 

Co uděláme pro zvýšení vašeho zisku?

1

Rychlý audit

Podíváme se na váš online byznys pěkně z gruntu. Půjdeme po prioritách. Zjistíme, kde nejvíc přicházíte o peníze.

2

Cíle a priority

Stanovíme rozpočty a priority tak, abychom měli jistotu, že cíl je skutečně ziskový.

3

Nové kampaně

Založíme účty, připravíme nástroje a rozjedeme kampaně všude, kde to dává smysl.

4

Optimalizace

Vyhodnocujeme, ladíme a přizpůsobujeme se situaci na trhu, aby kampaně byly ziskové každý měsíc.

5

Nespíme, rozvíjíme

Dosažením zisku to teprve začíná. Nyní pracujeme na inovacích a dlouhodovém udržitelném růstu vašeho e-shopu.

"Pokud se vás na první schůzce marketingová agentura nezeptá na marži, zbystřete. Bez znalosti marže totiž ziskové kampaně neuděláte."

Petr Miklošík

Online Marketing Specialist
Petr Miklošík

Dílčí služby

Naše taktiky pro zvýšení tržeb a zisku

Musíme vaše podnikání maximálně pochopit. Připravíme strategii na míru. Navrhneme vhodné řešení a pustíme se do práce. Všechny výkony měříme. A výsledky pravidelně reportujeme. Díky tomu budete mít přehled.

Identifikujeme klíčová slova, která přinášejí největší návratnost investice, pro maximalizaci vašich online tržeb a kvalitní tvorbu obsahu.
Implementujeme a spravujeme pokročilé analytické nástroje pro sledování a optimalizaci vašeho online výkonu.
Poskytujeme důkladnou analýzu trhu, která vám pomůže identifikovat příležitosti pro zvýšení tržeb a zisku.
Provádíme detailní audit vašich PPC kampaní a doporučujeme změny pro zvýšení ROI.
Využíváme automatizované a inteligentní marketingové kampaně pro efektivní cílení a maximalizaci konverzí.
Implementujeme dynamické reklamní kampaně, které reagují na chování uživatelů a zvyšují pravděpodobnost konverzí.
Optimalizujeme vaše webové stránky pro vyhledávače, aby se zvýšila vaše online viditelnost a tržby.
Spravujeme vaši přítomnost na srovnávacích webech zboží pro zvýšení viditelnosti vašich produktů, zvýšení prodeje a budování značky.
Využíváme strategie remarketingu, které vám umožňují znovu se spojit s návštěvníky vašeho webu a zvýšit konverze.

Klienti

Co o nás říkají naši klienti

5 let skvělých výsledků

Naše společnost je lídrem na trhu, a tomu také odpovídá obrovský rozsah naší reklamní komunikace. S Fordigy spolupracujeme na brandovém i výkonnostním marketingu už víc než 5 let. Naše kampaně mají skvělé výsledky a každý společný workshop je zážitek, který posouvá naši strategii správným směrem.
5 let skvělých výsledků
Robert Špaček
Corporate Information Management

Expanze do Evropy

Díky schopnostem týmu jsme dosáhli skvělých výsledků e-shopu, jak na domácím trhu, tak se společnými silami úspěšně rozrůstáme do dalších částí Evropy, za což jsem velmi rád. Spravované PPC kampaně, e-mailing a sociální sítě nám umožnily získat značnou online viditelnost a zajistily kontinuální růst našeho e-shopu. Celkově je dynamika naší spolupráce skvělá a děkuji za to.
Expanze do Evropy
Tomáš Kudweis
majitel

Marketing je o lidech

Každá práce je o lidech a v marketingu to platí dvojnásobně. Moc si ceníme práce, komunikace a vstřícnosti celého týmu Fordigy. Spolupracujeme na několika projektech a na všech společně děláme maximum pro naplnění stanovených cílů. Nejvíce si ceníme konzultací na všechna témata, co řešíme; brand, nové produkty, stav našeho segmentu na trhu apod.
Marketing je o lidech
Tomáš Balog
E-commerce manager

Digitalizace firmy s Fordigy

Spolupráce s Fordigy je přesně to, co naše firma potřebovala. Bez jejich zkušeností a projektového přístupu bychom digitalizaci firmy a start nových online aktivit jen těžko zvládli. Už teď jsme o světelný rok dál než na začátku spolupráce, a to jsme se teprve rozjeli.
Digitalizace firmy s Fordigy
Milan Sitnianský
majitel

Konečně zjišťujeme, jak vlastně mluvit o našem produktu

Díky online marketingovému týmu Fordigy jsme zbourali představu o naší předchozí strategii a začali jsme se na náš produkt dívat jiným pohledem. Společně jsme navrhli roadmapu kampaní na celý rok a vytvořili kompletně novou komunikační strategii. Konečně zjišťujeme, jak vlastně mluvit o našem produktu, aby mu naši zákazníci rozuměli. Proběhla renovace e-mail marketingu, video reklamy, celého webu i výkonnostních reklam. Nyní společně budujeme nový e-commerce model prodeje. Jsme rádi, že nás Fordigy posouvá kupředu.
Konečně zjišťujeme, jak vlastně mluvit o našem produktu
Robert Mička
jednatel ISOLINE

Individuální přístup a kvalitní komunikace

Naše firma vyzkoušela v oblasti online marketingu spolupráci s více firmami. Ze začátku se to vždy vyvíjelo slibně, ale po nějakém čase se celá práce omezila na měsíční reporty, které vykazovaly fiktivní práce. Na spolupráci s Fordigy se nám líbí, že komunikace je průběžná a prokládaná online schůzkami každých 14 dní, kde řešíme jak dlouhodobé plány na vylepšení, tak aktuální témata. Nejvíc oceňujeme individuální přístup. Nejede se dle „osvědčených šablon“, ale všechny návrhy na vylepšení jsou „šité na míru“ našemu sortimentu i specifiku našich zákazníků. Vše přehledně a pravidelně vyhodnocují a máme tak kontinuální přehled, co se podařilo a co bude třeba změnit anebo vylepšit.
Individuální přístup a kvalitní komunikace
Roman Pustówka
vedoucí e-shopu

Od analýzy po výkon

Po zkušenostech s jinými marketingovými agenturami je Fordigy podle mě v agenturním světě zatím nejlepší kombinací progresivních nápadů, projektového řízení, kapacit specialistů a také proklientského přístupu, se kterým jsem se potkal. Naše zkušenost s Fordigy začala v rámci předimplementačních marketingových analýz, které nás inspirovaly k řadě prospěšných změn, a pokračovala například vstupem na nové trhy, kde jsme mohli od začátku budovat komunikační a brandovou strategii a performance marketingem naplňovat naše obchodní cíle. Na základě naší spolupráce mohu všem, kteří hledají spolehlivého a schopného partnera v oblasti marketingu, firmu Fordigy vřele doporučit.
 
Od analýzy po výkon
Jan Janík
marketingový ředitel

FAQ

Na jaké otázky s námi získáte odpověď

Máme web, platíme marketing, ale stále nemáme poptávky, co děláme špatně?
Může PPC reklama fungovat pro B2B?
Jak zajistíme, aby marketing opravdu vydělával?
Máme správně nastavené ceny?
Historicky jsme zkoušeli PPC, ale bylo to drahé a nic to nepřineslo. Má to pro nás smysl zkoušet znovu?
arrow icon