Najdeme cesty, jak rozvíjet váš byznys

Vytěžujete dostatečně stávající zákazníky? Chybí vám strategie pro optimalizaci nákladů? Jste mezi ostatními hráči na trhu rozpoznatelní? Uvažujete o digitalizaci firmy, ale nevíte jak na to? Spojte se s námi.

Rozvoj online byznysu

 

Na co se společně podíváme

1

Retenční analýza

Podíváme se do vašich dat a zjistíme, jak se vaši zákazníci vracejí a jaké jsou v jejich chování vzorce.

2

Zákaznická cesta

Jaké jsou zkušenosti vašich zákazníků tam, kde se s vámi setkávají? Řekneme vám, co je potřeba zlepšit.

3

Získávání a vytěžení zákazníků

Většina firem nemá jasnou strategii. O to větší důvod ji právě pro vás vymyslet.

4

Síla vaší značky

Není čas pořádně prozkoumat, jak si stojíte proti konkurenci? Možná právě teď bude čas posunout vaši značku.

5

Rozvoj prodejních kanálů

Neujel vašemu obchodu, webu nebo e-shopu vlak? Naplánujeme jeho rozvoj, aby držel krok s konkurencí.

6

Omnichannel strategie

Orientace na zákaznický zážitek? Věrnostní programy? Digitalizace? CRM? S námi tato témata budete řešit rádi.

"Představte si, že z každého zákazníka získáte dvakrát víc peněz. Není to nemožné. Jen musíte mít plán, jak toho dosáhnout."

Ondřej Pešák

Head of Marketing & Strategy
Ondřej Pešák

Dílčí služby

Naše taktiky pro rozvoj on-line byznysu

Musíme vaše podnikání důkladně poznat. Odhalíme, jaké aktivity vám v marketingovém mixu chybí. Určíme, jaké další marketingové kanály obsáhnout. Vysvětlíme, proč a jak je důležité se více zaměřit na konkurenci. Pomůžeme analyzovat náklady a navrhnout jejich rozložení.

Poskytujeme vám hluboké porozumění vaší cílové skupiny a dynamiky trhu, abyste mohli lépe informovat své obchodní rozhodnutí.
Studujeme vzorce a trendy v chování vašich zákazníků, abychom vám pomohli vytvořit efektivní strategie pro cílení a zapojení.
Pomáháme vám porozumět silným a slabým stránkám vašich konkurentů, abyste mohli být konkurence schopnější.
Využíváme sofistikované e-mailové kampaně pro oslovení vašich zákazníků a budování silných vztahů.
Vyvíjíme strategie pro udržení vašich zákazníků a zvýšení jejich životní hodnoty.
Tvoříme efektivní komunikační plány, které zvyšují povědomí o značce, podporují interakci zákazníků a zvyšují prodeje.
Implementujeme a spravujeme řešení pro správu vztahů se zákazníky (CRM), které zlepšují zákaznický zážitek a podporují loajalitu.
Podporujeme váš přechod k digitálnímu podnikání prostřednictvím integrace digitálních technologií do všech aspektů vašeho podnikání.

FAQ

Na jaké otázky s námi získáte odpověď

Mám vysoké náklady na získání zákazníka, jak je snížím?
Jak získám věrné zákazníky?
Jsou moji zákazníci věrní?
Jak vytěžím ze svých zákazníků maximum?
Jak mohu expandovat do zahraničí?
arrow icon