SEO
Jak získat zákazníka bez marketingových nákladů? Většina internetových prodejců si na SEO vyláme zuby, protože neví, jak začít. Pomůžeme vám najít cestu, jak smysluplně využít sílu vyhledávačů.
Proč zařadit SEO do marketingové strategie
Zvýšení návštěvnosti z organického vyhledávání
SEO pomáhá zlepšit viditelnost vašeho webu ve výsledcích vyhledávání. Když se váš web objevuje na vyšších pozicích, získáte více organické návštěvnosti, aniž byste museli využít placené reklamy.
Zlepšení uživatelského zážitku / user experience
Optimalizací webových stránek, včetně rychlosti načítání a uživatelského rozhraní, vytváříte přívětivější a přehlednější prostředí pro uživatele. Tím se zvyšují šance, že uživatel na stránce zůstane déle, prozkoumá více obsahu a bude se vracet.
Vylepšení pozic ve výsledcích vyhledávání
Díky optimalizaci webových stránek a vracejícím se uživatelům, váš web budou lépe hodnotit i vyhledávače a tím zlepšíte i své pozice ve vyhledávání.
Dlouhodobý výsledek
Zatímco placená reklama může přinést okamžité výsledky, SEO je investicí do dlouhodobého úspěchu. Když své stránky optimalizujete a budujete autoritu, můžete si vybudovat stabilní návštěvnost i bez pravidelného investování do placených reklam.
Přívětivější stránky pro vyhledávače
SEO optimalizace zahrnuje i technické úpravy na vašem webu, které usnadňují vyhledávačům procházení a indexování obsahu. To znamená, že vyhledávače budou lépe rozumět vašim stránkám, což vede k lepší viditelnosti ve výsledcích vyhledávání.
Vysoká návratnost investice (ROI)
Z dlouhodobého hlediska je SEO efektivní marketingová strategie s vysokou návratností investic a může být levnější než např. PPC reklamy.
Zvýšení povědomí a důvěryhodnosti značky
Když se váš web objevuje na vyšších pozicích ve výsledcích vyhledávání díky SEO, zvyšuje se i povědomí o vaší značce. Uživatelé mají větší tendenci důvěřovat a preferovat webové stránky, které se umisťují na prvních místech ve vyhledávačích. Díky vyšší viditelnosti a důvěryhodnosti budete vnímáni jako autorita ve vašem oboru, což vede ke zvýšené důvěře uživatelů a potenciálních zákazníků.
"V SEO nejde jen o klíčová slova, ale o vytváření smysluplného obsahu. Buďte značkou, která odpovídá na otázky svých zákazníků."
Filip Szymanik
Online Marketing Specialist
Průběh spolupráce
Jak pracujeme se SEO
Nástroje
Dílčí služby
Jsme odborníci na SEO
SEO není jen bezvýznamná zkratka, nebo něco co děláte, pokud jednou za měsíc píšete článek. Jde o komplexní službu, která má za výsledek dlouhodobě vyšší návštěvnost, silnější značku a nižší náklady.
Analýza klíčových slov
Čištění zpětných odkazů
Content GAP analýza
SEO audit/analýza
Linkbuilding