SEO

Jak získat zákazníka bez marketingových nákladů? Většina internetových prodejců si na SEO vyláme zuby, protože neví, jak začít. Pomůžeme vám najít cestu, jak smysluplně využít sílu vyhledávačů.

SEO

 

Proč zařadit SEO do marketingové strategie

Zvýšení návštěvnosti z organického vyhledávání
SEO pomáhá zlepšit viditelnost vašeho webu ve výsledcích vyhledávání. Když se váš web objevuje na vyšších pozicích, získáte více organické návštěvnosti, aniž byste museli využít placené reklamy.
Zlepšení uživatelského zážitku / user experience
Optimalizací webových stránek, včetně rychlosti načítání a uživatelského rozhraní, vytváříte přívětivější a přehlednější prostředí pro uživatele. Tím se zvyšují šance, že uživatel na stránce zůstane déle, prozkoumá více obsahu a bude se vracet.
Vylepšení pozic ve výsledcích vyhledávání
Díky optimalizaci webových stránek a vracejícím se uživatelům, váš web budou lépe hodnotit i vyhledávače a tím zlepšíte i své pozice ve vyhledávání.
Dlouhodobý výsledek
Zatímco placená reklama může přinést okamžité výsledky, SEO je investicí do dlouhodobého úspěchu. Když své stránky optimalizujete a budujete autoritu, můžete si vybudovat stabilní návštěvnost i bez pravidelného investování do placených reklam.
Přívětivější stránky pro vyhledávače
SEO optimalizace zahrnuje i technické úpravy na vašem webu, které usnadňují vyhledávačům procházení a indexování obsahu. To znamená, že vyhledávače budou lépe rozumět vašim stránkám, což vede k lepší viditelnosti ve výsledcích vyhledávání.
Vysoká návratnost investice (ROI)
Z dlouhodobého hlediska je SEO efektivní marketingová strategie s vysokou návratností investic a může být levnější než např. PPC reklamy.
Zvýšení povědomí a důvěryhodnosti značky
Když se váš web objevuje na vyšších pozicích ve výsledcích vyhledávání díky SEO, zvyšuje se i povědomí o vaší značce. Uživatelé mají větší tendenci důvěřovat a preferovat webové stránky, které se umisťují na prvních místech ve vyhledávačích. Díky vyšší viditelnosti a důvěryhodnosti budete vnímáni jako autorita ve vašem oboru, což vede ke zvýšené důvěře uživatelů a potenciálních zákazníků.

"V SEO nejde jen o klíčová slova, ale o vytváření smysluplného obsahu. Buďte značkou, která odpovídá na otázky svých zákazníků."

Filip Szymanik

Online Marketing Specialist
Filip Szymanik

Průběh spolupráce

Jak pracujeme se SEO

1

Úvodní seznámení

Na začátku spolupráce se s vámi seznámíme , abychom pochopili vaše cíle, cílovou skupinu a klíčové výkonnostní ukazatele (KPI), které chcete sledovat. 

2

Analýza konkurence

Provedeme důkladnou analýzu vaší konkurence, abychom zjistili, jak se umisťují ve výsledcích vyhledávání.

3

Analýza klíčových slov

Provedeme důkladnou analýzu klíčových slov, které jsou relevantní pro váš obor. Identifikujeme nejvyhledávanější fráze, které souvisí s vašimi produkty nebo službami. Tato analýza nám umožní vytvořit strategii optimalizace obsahu a cílit na správné klíčové slova.

4

Analýza technických a obsahových SEO prvků

Provedeme podrobnou analýzu technických a obsahových prvků vašeho webu. Zhodnotíme aktuální stav vašeho webu z hlediska SEO, včetně struktury stránek, meta tagů, nadpisů, URL, klíčových slov v obsahu a dalších faktorů.

5

Tvorba zadání pro technické úpravy a obsahovou strategii

Na základě analýzy připravíme konkrétní zadání pro technické úpravy, které je třeba provést na vašem webu. Dále vytvoříme zadání pro obsahovou strategii, která zahrnuje optimalizaci stávajícího obsahu a vytváření nového kvalitního a relevantního obsahu.

6

Linkbuilding

Provádíme linkbuilding, což znamená budování kvalitních zpětných odkazů z jiných relevantních a důvěryhodných webových stránek směrem k vašemu webu. Tímto zvyšujeme autoritu a důvěryhodnost vašeho webu ve vyhledávačích.

7

Průběžné vyhodnocování

Sledujeme klíčové ukazatele výkonnosti (KPI) a monitorujeme, jak si váš web stojí ve vyhledávačích. Na základě těchto dat přizpůsobujeme a optimalizujeme naši SEO strategii, abychom dosáhli co nejlepších výsledků.

Nástroje
Google Search Console Semrush Marketing Miner Screaming Frog SEO Spider

Dílčí služby

Jsme odborníci na SEO

SEO není jen bezvýznamná zkratka, nebo něco co děláte, pokud jednou za měsíc píšete článek. Jde o komplexní službu, která má za výsledek dlouhodobě vyšší návštěvnost, silnější značku a nižší náklady.

Analýza klíčových slov
Čištění zpětných odkazů
Content GAP analýza
SEO audit/analýza
Linkbuilding
arrow icon