Marketing Festival se vrací do Brna a Fordigy bude u toho!
Brand
Miriam Trofimenková 17.01.2024 | 4 min
Marketing Festival již 20.2. shromaždí v Brně desítky řečníků z různých měst světa a 1 000 nadšenců z celého Česka a vytvoří pro ně 3denní prostor pro (ne)formální získávání znalostí a networking. Těšit se můžete na přednášky z různých oblastí marketingu a v článku vám představujeme výběr top přednášek a školení, které byste neměli vynechat.
Marketing Festival spojuje realitu každého dne se světem digitálního marketingu. Boří hranice mezi edukací a zábavou. A letos opět splašil světoznámá jména z oblasti marketingu a dotáhl je k nám do Brna.
Festival je oázou pro každého s vášní pro marketing, od marketingových nadšenců až po manažery. Letošní ročník odstartuje 20. února zahajovací párty a skončí 22. února rozlučkovou afterpárty. A všechno mezi těmito dvěma akcemi je čistá marketingová magie a networking.
Středa 21. února je dnem plným workshopů s českými i zahraničními lektory a účastníci si mohou vybrat z více než dvou desítek školení na témata, která aktuálně hýbou světem marketingu.
Poslední den festivalu, čtvrtek 22. února, se koná v Janáčkově divadle a je věnován konferencím s pečlivě zvolenými zahraničními řečníky, mezi které patří ředitelé mezinárodních firem, cenami oceňovaní odborníci či autoři knih. Těšit se můžete na témata týkající se vášnivě diskutované AI, strategie, brandingu, psychologie a cenotvorby.
Brand jde ruku v ruce s obsahem, a dobrý obsah nemůže existovat bez promyšlené strategie. No a bez obsahové strategie se už v dnešní době prosycené konkurencí a rozmazlenými uživateli internetu neobejdete. Kdo nás sleduje na sociálních sítích ví, že jsme se ptali našeho stratéga Ondry, co doporučuje všem majitelům e-shopů do roku 2024. A long story short – věnovat budování brandu dostatečnou pozornost. Jak vymyslet obsahovou strategii šitou na míru vaší značce vám prozradí Martin Vymětal a Tomáš Cibor z agentury Boomerang na svém interaktivním školení.
Tržby, zisky a obraty, to je oč tu běží. Víte to vy, a ví to i Dima Melnik, který si připravil přednášku o cenových strategiích, které zmaximalizují vaše příjmy. Představí mám inovativní přístupy k tvorbě hodnoty, která je reprezentována produkty a vhodně stanovenými cenami. Na cenotvorbu už upozorňoval náš Ondra v článku "5 chyb, kterým se v roce 2024 jako majitel eshopu vyhněte".
Plánujete expanzi na zahraniční trh? László tvrdí, že s velkým trhem přicházejí také velké výzvy. Nenechte si ujít jeho přednášku, na které se dozvíte léty ověřené přístupy a tipy, jak se na expanzi připravit.
Ve čtvrtek uvidíte postupně 9 řečníků a z každé přednášky si tak lze odnést maximum. V případě, že se chcete účastnit jen některých z nich, tady je náš top výběr.
Máte spuštěné reklamní kampaně, jste aktivní na sociálních sítích a máte dostatek dat, ale byznys roste pomalu? Všimli jsme si, že řada firem má vytvořenou personu ideálního zákazníka, ale vlastně netuší, jak tato persona reálně ovlivňuje firemní aktivity. Na našem blogu jsme již pohled na personu zákazníka zpracovali. Tom Fishburne na své přednášce vtipně popíše strasti běžných zákazníků a zamyslí se, proč zákaznická cesta vede do prázdna.
Bezpečnost sbírání dat, jejich zpracování a využití jsou v posledních letech velkým tématem, na které reagovaly i státní instituce a následky zasáhly téměř všechny společnosti. Steen Rasmussen na své přednášce rozebere dilema morálky a využívání dat v byznysu.
Určitě jste si už zkoušeli hrát s některými z AI nástrojů. Díky AI došlo k výjimečnému technologickému posunu, který zcela mění marketingovou hru, a nejen pro marketéry může představovat záhubu i spásu. Ti, kdo se s AI stihli pohádat úspěšně, možná už vědí, jak správně psát prompty a dostat z chatu GPT to, co potřebují. Ostatní možná stále tápou, a právě tím by pomohly tipy jak z AI vytěžit maximum od naší Anet. Na přednášce od Scotta Brinkera jsou však vítáni všichni, kdo se chtějí naplno chytit příležitostí, které nám AI nabízí.
Festival je oázou pro každého s vášní pro marketing, od marketingových nadšenců až po manažery. Letošní ročník odstartuje 20. února zahajovací párty a skončí 22. února rozlučkovou afterpárty. A všechno mezi těmito dvěma akcemi je čistá marketingová magie a networking.
Středa 21. února je dnem plným workshopů s českými i zahraničními lektory a účastníci si mohou vybrat z více než dvou desítek školení na témata, která aktuálně hýbou světem marketingu.
Poslední den festivalu, čtvrtek 22. února, se koná v Janáčkově divadle a je věnován konferencím s pečlivě zvolenými zahraničními řečníky, mezi které patří ředitelé mezinárodních firem, cenami oceňovaní odborníci či autoři knih. Těšit se můžete na témata týkající se vášnivě diskutované AI, strategie, brandingu, psychologie a cenotvorby.
Jaká školení doporučujeme navštívit
Nemáme naprosto žádné pochybnosti o tom, že všichni odborníci mají co nabídnout a každý z vás si na festivalu najde něco, co ho bude zajímat a bude mu obrovským přínosem. Bohužel, nedá se stihnout všechno a tak vám představíme několik školení, která doporučujeme navštívit jako odborníci na strategický digitální marketing.VYTVOŘTE OBSAHOVOU STRATEGII PRO SVOJI ZNAČKU
Martin Vymětal a Tomáš CiborBrand jde ruku v ruce s obsahem, a dobrý obsah nemůže existovat bez promyšlené strategie. No a bez obsahové strategie se už v dnešní době prosycené konkurencí a rozmazlenými uživateli internetu neobejdete. Kdo nás sleduje na sociálních sítích ví, že jsme se ptali našeho stratéga Ondry, co doporučuje všem majitelům e-shopů do roku 2024. A long story short – věnovat budování brandu dostatečnou pozornost. Jak vymyslet obsahovou strategii šitou na míru vaší značce vám prozradí Martin Vymětal a Tomáš Cibor z agentury Boomerang na svém interaktivním školení.
PRICING HACKS: PROVEN STRATEGIES FOR REVENUE INCREASE
Dima MelnikTržby, zisky a obraty, to je oč tu běží. Víte to vy, a ví to i Dima Melnik, který si připravil přednášku o cenových strategiích, které zmaximalizují vaše příjmy. Představí mám inovativní přístupy k tvorbě hodnoty, která je reprezentována produkty a vhodně stanovenými cenami. Na cenotvorbu už upozorňoval náš Ondra v článku "5 chyb, kterým se v roce 2024 jako majitel eshopu vyhněte".
E-COMMERCE EXPANSION: HOW TO GO BANKRUPT IN AN EXCEL SHEET AND THEN SUCCEED IN REAL LIFE
László SzabóPlánujete expanzi na zahraniční trh? László tvrdí, že s velkým trhem přicházejí také velké výzvy. Nenechte si ujít jeho přednášku, na které se dozvíte léty ověřené přístupy a tipy, jak se na expanzi připravit.
Které přednášky vám nesmí utéct
Ve čtvrtek uvidíte postupně 9 řečníků a z každé přednášky si tak lze odnést maximum. V případě, že se chcete účastnit jen některých z nich, tady je náš top výběr. CESTA ZÁKAZNÍKA, KTERÁ NIKAM NEVEDE?
Tom FishburneMáte spuštěné reklamní kampaně, jste aktivní na sociálních sítích a máte dostatek dat, ale byznys roste pomalu? Všimli jsme si, že řada firem má vytvořenou personu ideálního zákazníka, ale vlastně netuší, jak tato persona reálně ovlivňuje firemní aktivity. Na našem blogu jsme již pohled na personu zákazníka zpracovali. Tom Fishburne na své přednášce vtipně popíše strasti běžných zákazníků a zamyslí se, proč zákaznická cesta vede do prázdna.
DATA. ROPA 21. STOLETÍ:POHON UMĚLÉ INTELIGENCE I MARKETINGU
Steen RasmussenBezpečnost sbírání dat, jejich zpracování a využití jsou v posledních letech velkým tématem, na které reagovaly i státní instituce a následky zasáhly téměř všechny společnosti. Steen Rasmussen na své přednášce rozebere dilema morálky a využívání dat v byznysu.
AI A NOVÁ ÉRA MARKETINGU: VYHRAJTE TECHNOLOGICKOU REVOLUCI!
Scott BrinkerUrčitě jste si už zkoušeli hrát s některými z AI nástrojů. Díky AI došlo k výjimečnému technologickému posunu, který zcela mění marketingovou hru, a nejen pro marketéry může představovat záhubu i spásu. Ti, kdo se s AI stihli pohádat úspěšně, možná už vědí, jak správně psát prompty a dostat z chatu GPT to, co potřebují. Ostatní možná stále tápou, a právě tím by pomohly tipy jak z AI vytěžit maximum od naší Anet. Na přednášce od Scotta Brinkera jsou však vítáni všichni, kdo se chtějí naplno chytit příležitostí, které nám AI nabízí.