Co si nesmíte nechat ujít na Czech On-line Expo 2024?
Brand
Miriam Trofimenková 01.02.2024 | 5 min
Czech On-line Expo 2024 v Praze otevírá dveře k nejnovějším trendům v e-commerce a online marketingu. S více než 5000 návštěvníky a stovkami odborníků v oboru nabízí tento veletrh jedinečnou platformu pro rozvoj obchodních znalostí, objevování inovací a navazování cenných kontaktů. A Fordigy tam nebude chybět! Jaké přednášky si letos nesmíte nechat ujít?
Czech On-line Expo je největší e-commerce veletrh v České republice, který pod jednou střechou sdružuje stovky řečníků a vystavujících firem, které přišly prezentovat své zkušenosti a služby. Mezi více než 5000 návštěvníky pak potkáte třeba marketingové specialisty či online odborníky, kteří hledají nové užitečné nástroje, jak vylepšit či zefektivnit svou práci, nebo majitele e-shopů, hledajících spolehlivé partnery pro svůj byznys.
Letošní ročník se koná v Praze v PVA EXPO Letňany 27. až 28. února, a připraveny jsou stovky přednášek ze 16 tématických okruhů z různých oblastí marketingu a online byznysu. Akce je výbornou příležitostí k prezentování své firmy a networkingu. A proto tam Fordigy bude také, tak se zastavte na kus řeči u stánku D13!
Jaké přednášky nás zaujaly a co vám doporučujeme navštívit? To záleží na tom, kdo jste a co hledáte.
Kolik procent vašich zákazníků přichází z directu a kolik z placených zdrojů? Co by se stalo, kdybyste vypnuli všechny reklamy? Máte strach, že bez reklam by nebylo na chleba? V tom případě nevěnujete svému brandu dostatek lásky a proto byste měli mrknout na přednášku od Lucie. Pravdou je, že konkurence je opravdu vysoká a nestačí občas něco přidat na Facebook a zapnout reklamu na Google Ads – protože to dělají všichni. O vlastní značku je třeba pečovat stejně jako o zákazníky. Na přednášce od Lucky zjistíte, jak svou značku podpořit dobrou strategií.
Tvorba úspěšné online kampaně začíná ještě předtím, než vůbec kliknete na „Vytvořit kampaň“. Své o tom ví Petr Handlíř, který vás na své přednášce provede tvorbou ziskové kampaně, která začíná výběrem vhodného produktu.
Marketingová a webová analýza dokážou dát zabrat, ale při správném vyhodnocení objevíte úžasný svět plný informací, které jsou podkladem ke kvalitnímu rozhodování. Ledaže byste omylem sbírali nesprávná data nebo je nesprávně vyhodnocovali….. to byste pak skončili v dystopickém paralelním vesmíru. Marek vám proto na své přednášce představí analytické fuckupy, se kterým měl tu čest se setkat, a také praktické rady, jak se jim vyhnout.
Nízké PNO neznamená vyšší zisky. Jak tedy optimalizovat kampaně, aby vašim klientům přinesly maximum, a vy jste byli za hvězdu? To vám prozradí Tomáš David. My jsme se podobné problematice věnovali v našem článku, ve kterém Filip upozorňoval na nevyužitý potenciál produktů s vysokou marží.
E-commerce trhem otřásl přístup EU k GDPR, a mnoho firem tak vidí v omezeném přístupu k datům velkou nevýhodu. Roman si z toho těžkou hlavu nedělá a ve své přednášce nečekejte žádné pofňukávání, ale rady a způsoby, jak využít ta data, o kterých jste ani nevěděli, že je máte.
Jedním z významných trendů v roce 2024 je budování komunity. Sdružování lidí v zájmových skupinách, ve kterých vzniká příležitost komunikovat se zákazníky formou dialogu, a ne jen jednostranného sypání příspěvků, má výrazný vliv na věrnost zákazníků. Pokud o tom někdo něco ví, tak je to Adam Pýcha, který stojí za několikrát oceňovanou komunitou #knižnízávisláci. A na přednášce vám určitě prozradí nějaké ze svých tajemství.
Vstup na nový zahraniční trh není jen otázkou logistiky a obchodních zástupců. Komunikační strategie hraje klíčovou roli a Martin Komora vám prozradí faktory úspěšného vstupu na nové trhy.
Mnoho firem vnímá zákaznický servis a péči o zákaznickou zkušenost jako něco, co musí dělat alespoň minimálně, aby nedaly zákazníkům možnost si stěžovat. V zákaznické zkušenosti se však schovává síla, která přináší benefity nejen zákazníkům, ale také firmám. O jejím významu a rozdílu mezi zákaznickým servisem a zákaznickou zkušeností vám přijde popovídat David Doležel.
Juraj Fehervari vás přesvědčí o tom, že upřímná péče o zaměstnance se vyplatí. Podporou rozvoje a potenciálu svých zaměstnanců přispějete k jejich větší spokojenosti. Věřte, že spokojený zaměstnanec vám vaši péči rád vrátí kvalitní prací, která přispěje k rozvoji vaší firmy. Více o tom, jak odemknout v zaměstnancích skryté schopnosti, se dozvíte na jeho přednášce.
Letošní ročník se koná v Praze v PVA EXPO Letňany 27. až 28. února, a připraveny jsou stovky přednášek ze 16 tématických okruhů z různých oblastí marketingu a online byznysu. Akce je výbornou příležitostí k prezentování své firmy a networkingu. A proto tam Fordigy bude také, tak se zastavte na kus řeči u stánku D13!
Jaké přednášky nás zaujaly a co vám doporučujeme navštívit? To záleží na tom, kdo jste a co hledáte.
Pro začínající marketéry
Bez strategie značky komunikaci nepostavíte
Lucie ZitterbartováKolik procent vašich zákazníků přichází z directu a kolik z placených zdrojů? Co by se stalo, kdybyste vypnuli všechny reklamy? Máte strach, že bez reklam by nebylo na chleba? V tom případě nevěnujete svému brandu dostatek lásky a proto byste měli mrknout na přednášku od Lucie. Pravdou je, že konkurence je opravdu vysoká a nestačí občas něco přidat na Facebook a zapnout reklamu na Google Ads – protože to dělají všichni. O vlastní značku je třeba pečovat stejně jako o zákazníky. Na přednášce od Lucky zjistíte, jak svou značku podpořit dobrou strategií.
Tvorba ziskové kampaně na Facebooku krok za krokem
Petr HandlířTvorba úspěšné online kampaně začíná ještě předtím, než vůbec kliknete na „Vytvořit kampaň“. Své o tom ví Petr Handlíř, který vás na své přednášce provede tvorbou ziskové kampaně, která začíná výběrem vhodného produktu.
Analytické fuckupy a jak se jim vyhnout
Marek ČechMarketingová a webová analýza dokážou dát zabrat, ale při správném vyhodnocení objevíte úžasný svět plný informací, které jsou podkladem ke kvalitnímu rozhodování. Ledaže byste omylem sbírali nesprávná data nebo je nesprávně vyhodnocovali….. to byste pak skončili v dystopickém paralelním vesmíru. Marek vám proto na své přednášce představí analytické fuckupy, se kterým měl tu čest se setkat, a také praktické rady, jak se jim vyhnout.
Pro pokročilé markeťáky
Konec PNO! Jak optimalizovat na profit a zajistit klientům vyšší zisky
Tomáš DavidNízké PNO neznamená vyšší zisky. Jak tedy optimalizovat kampaně, aby vašim klientům přinesly maximum, a vy jste byli za hvězdu? To vám prozradí Tomáš David. My jsme se podobné problematice věnovali v našem článku, ve kterém Filip upozorňoval na nevyužitý potenciál produktů s vysokou marží.
Analytika v roce 2024: jak maximálně využít data, co máme
Roman AppeltauerE-commerce trhem otřásl přístup EU k GDPR, a mnoho firem tak vidí v omezeném přístupu k datům velkou nevýhodu. Roman si z toho těžkou hlavu nedělá a ve své přednášce nečekejte žádné pofňukávání, ale rady a způsoby, jak využít ta data, o kterých jste ani nevěděli, že je máte.
40 novinek každý den?! Tak co a jak doporučit vaší tetě?
Adam PýchaJedním z významných trendů v roce 2024 je budování komunity. Sdružování lidí v zájmových skupinách, ve kterých vzniká příležitost komunikovat se zákazníky formou dialogu, a ne jen jednostranného sypání příspěvků, má výrazný vliv na věrnost zákazníků. Pokud o tom někdo něco ví, tak je to Adam Pýcha, který stojí za několikrát oceňovanou komunitou #knižnízávisláci. A na přednášce vám určitě prozradí nějaké ze svých tajemství.
Pro majitele e-shopů
Komunikační strategie při vstupu na nové trhy
Martin KomoraVstup na nový zahraniční trh není jen otázkou logistiky a obchodních zástupců. Komunikační strategie hraje klíčovou roli a Martin Komora vám prozradí faktory úspěšného vstupu na nové trhy.
Co je zákaznická zkušenost, jak souvisí se zákaznickým servisem a proč je tak důležitá?
David DoleželMnoho firem vnímá zákaznický servis a péči o zákaznickou zkušenost jako něco, co musí dělat alespoň minimálně, aby nedaly zákazníkům možnost si stěžovat. V zákaznické zkušenosti se však schovává síla, která přináší benefity nejen zákazníkům, ale také firmám. O jejím významu a rozdílu mezi zákaznickým servisem a zákaznickou zkušeností vám přijde popovídat David Doležel.
Katalyzátor talentu: Kultura podporující výjimečnost a rozvoj
Juraj FehervariJuraj Fehervari vás přesvědčí o tom, že upřímná péče o zaměstnance se vyplatí. Podporou rozvoje a potenciálu svých zaměstnanců přispějete k jejich větší spokojenosti. Věřte, že spokojený zaměstnanec vám vaši péči rád vrátí kvalitní prací, která přispěje k rozvoji vaší firmy. Více o tom, jak odemknout v zaměstnancích skryté schopnosti, se dozvíte na jeho přednášce.
Fordigy nesmí chybět a rádi vás uvidíme!
Na Czech On-line Expo se setkáte také s námi a naší matkou oXyShop. Pokud se veletrh chystáte navštívit, určitě se zastavte v našem stánku D13. Promluvit si můžeme nejen o strategii a marketingu, ale také o řešení e-shopů na míru. Budeme se na vás těšit a pro rychlou orientaci mrkněte na mapku celého veletrhu.(Zdroj: Czech On-line Expo)