Co si nesmíte nechat ujít na Czech On-line Expo 2024?

Brand
Miriam Trofimenková
Miriam Trofimenková 01.02.2024 | 5 min
Czech On-line Expo 2024 v Praze otevírá dveře k nejnovějším trendům v e-commerce a online marketingu. S více než 5000 návštěvníky a stovkami odborníků v oboru nabízí tento veletrh jedinečnou platformu pro rozvoj obchodních znalostí, objevování inovací a navazování cenných kontaktů. A Fordigy tam nebude chybět! Jaké přednášky si letos nesmíte nechat ujít?
Co si nesmíte nechat ujít na Czech On-line Expo 2024?
Czech On-line Expo je největší e-commerce veletrh v České republice, který pod jednou střechou sdružuje stovky řečníků a vystavujících firem, které přišly prezentovat své zkušenosti a služby. Mezi více než 5000 návštěvníky pak potkáte třeba marketingové specialisty či online odborníky, kteří hledají nové užitečné nástroje, jak vylepšit či zefektivnit svou práci, nebo majitele e-shopů, hledajících spolehlivé partnery pro svůj byznys.

Letošní ročník se koná v Praze v PVA EXPO Letňany  27. až 28. února, a připraveny jsou stovky přednášek ze 16 tématických okruhů z různých oblastí marketingu a online byznysu. Akce je výbornou příležitostí k prezentování své firmy a networkingu. A proto tam Fordigy bude také, tak se zastavte na kus řeči u stánku D13!

Jaké přednášky nás zaujaly a co vám doporučujeme navštívit? To záleží na tom, kdo jste a co hledáte.

Pro začínající marketéry

Bez strategie značky komunikaci nepostavíte

Lucie Zitterbartová

Kolik procent vašich zákazníků přichází z directu a kolik z placených zdrojů? Co by se stalo, kdybyste vypnuli všechny reklamy? Máte strach, že bez reklam by nebylo na chleba? V tom případě nevěnujete svému brandu dostatek lásky a proto byste měli mrknout na přednášku od Lucie. Pravdou je, že konkurence je opravdu vysoká a nestačí občas něco přidat na Facebook a zapnout reklamu na Google Ads – protože to dělají všichni. O vlastní značku je třeba pečovat stejně jako o zákazníky. Na přednášce od Lucky zjistíte, jak svou značku podpořit dobrou strategií.

Tvorba ziskové kampaně na Facebooku krok za krokem

Petr Handlíř

Tvorba úspěšné online kampaně začíná ještě předtím, než vůbec kliknete na „Vytvořit kampaň“. Své o tom ví Petr Handlíř, který vás na své přednášce provede tvorbou ziskové kampaně, která začíná výběrem vhodného produktu.

Analytické fuckupy a jak se jim vyhnout

Marek Čech

Marketingová a webová analýza dokážou dát zabrat, ale při správném vyhodnocení objevíte úžasný svět plný informací, které jsou podkladem ke kvalitnímu rozhodování. Ledaže byste omylem sbírali nesprávná data nebo je nesprávně vyhodnocovali….. to byste pak skončili v dystopickém paralelním vesmíru. Marek vám proto na své přednášce představí analytické fuckupy, se kterým měl tu čest se setkat, a také praktické rady, jak se jim vyhnout.

Pro pokročilé markeťáky

Konec PNO! Jak optimalizovat na profit a zajistit klientům vyšší zisky

Tomáš David

Nízké PNO neznamená vyšší zisky. Jak tedy optimalizovat kampaně, aby vašim klientům přinesly maximum, a vy jste byli za hvězdu? To vám prozradí Tomáš David. My jsme se podobné problematice věnovali v našem článku, ve kterém Filip upozorňoval na nevyužitý potenciál produktů s vysokou marží.

Analytika v roce 2024: jak maximálně využít data, co máme

Roman Appeltauer

E-commerce trhem otřásl přístup EU k GDPR, a mnoho firem tak vidí v omezeném přístupu k datům velkou nevýhodu. Roman si z toho těžkou hlavu nedělá a ve své přednášce nečekejte žádné pofňukávání, ale rady a způsoby, jak využít ta data, o kterých jste ani nevěděli, že je máte.

40 novinek každý den?! Tak co a jak doporučit vaší tetě?

Adam Pýcha

Jedním z významných trendů v roce 2024 je budování komunity. Sdružování lidí v zájmových skupinách, ve kterých vzniká příležitost komunikovat se zákazníky formou dialogu, a ne jen jednostranného sypání příspěvků, má výrazný vliv na věrnost zákazníků. Pokud o tom někdo něco ví, tak je to Adam Pýcha, který stojí za několikrát oceňovanou komunitou #knižnízávisláci. A na přednášce vám určitě prozradí nějaké ze svých tajemství.

Pro majitele e-shopů

Komunikační strategie při vstupu na nové trhy

Martin Komora

Vstup na nový zahraniční trh není jen otázkou logistiky a obchodních zástupců. Komunikační strategie hraje klíčovou roli a Martin Komora vám prozradí faktory úspěšného vstupu na nové trhy.

Co je zákaznická zkušenost, jak souvisí se zákaznickým servisem a proč je tak důležitá?

David Doležel

Mnoho firem vnímá zákaznický servis a péči o zákaznickou zkušenost jako něco, co musí dělat alespoň minimálně, aby nedaly zákazníkům možnost si stěžovat. V zákaznické zkušenosti se však schovává síla, která přináší benefity nejen zákazníkům, ale také firmám. O jejím významu a rozdílu mezi zákaznickým servisem a zákaznickou zkušeností vám přijde popovídat David Doležel.

Katalyzátor talentu: Kultura podporující výjimečnost a rozvoj

Juraj Fehervari

Juraj Fehervari vás přesvědčí o tom, že upřímná péče o zaměstnance se vyplatí. Podporou rozvoje a potenciálu svých zaměstnanců přispějete k jejich větší spokojenosti. Věřte, že spokojený zaměstnanec vám vaši péči rád vrátí kvalitní prací, která přispěje k rozvoji vaší firmy. Více o tom, jak odemknout v zaměstnancích skryté schopnosti, se dozvíte na jeho přednášce.

Fordigy nesmí chybět a rádi vás uvidíme!

Na Czech On-line Expo se setkáte také s námi a naší matkou oXyShop. Pokud se veletrh chystáte navštívit, určitě se zastavte v našem stánku D13. Promluvit si můžeme nejen o strategii a marketingu, ale také o řešení e-shopů na míru. Budeme se na vás těšit a pro rychlou orientaci mrkněte na mapku celého veletrhu.

Závěr

Czech On-line Expo 2024 představuje unikátní příležitost pro každého, kdo si chce rozšířit obzory ze světa e-commerce a digitálního marketingu. Se širokou škálou přednášek, od základů brandingu až po pokročilé analytické strategie, nabízí tento veletrh nejen cenné informace, ale i inspiraci pro rozvoj vašeho podnikání. Kompletní program všech přednášek najdete na stránkách Czech On-line Expo. Nezmeškejte šanci navázat kontakty s odborníky a kolegy z oboru a objevit nejnovější trendy, které mohou zásadně ovlivnit váš online byznys. Uvidíme se!

 
Miriam Trofimenková

Miriam Trofimenková

Miriam se věnuje hlavně správě a tvorbě obsahu pro sociální sítě. Přemýšlí, nad tím jak videa a fotky správně zakomponovat do komunikace dané značky a jak vše správně podpořit dobrým copy. Díky jejímu širokému záběru se nezalekne ani PPC či SEO optimalizací a dokáže rychle reagovat na měnící se trendy. Svůj ideální den začíná s knihou v ruce a končí na rockovém koncertu.

Držte krok s trendy digitálního marketingu

Pravidelný přísun znalostí, tipů a sem tam i akcí přímo ve vaší schránce.

arrow icon