Digifest 2024: Naše dojmy a co si odnášíme

Brand
Miriam Trofimenková
Miriam Trofimenková 23.01.2024 | 4 min
Letošní Digifest přinesl představení nejlepších nástrojů pro firmy v roce 2024, s důrazem na využití umělé inteligence. Akce byla vynikající příležitostí k navázání obchodních partnerství. Podívejme se na klíčové novinky a informace, které jsme získali na Digifestu v Brně.
Digifest 2024: Naše dojmy a co si odnášíme

IPEX Chatbot

Společnost IPEX představila svůj nástroj, který automatizuje komunikaci s klienty. Jejich voicebot/chatbot se osvědčil jako nákupní rádce či pomocník při zodpovězení častých otázek a zjišťování spokojenosti. Umožňuje také sumarizaci dlouhých konverzací a návrh vhodných odpovědí, čímž se urychlí proces zpracování emailů.

BizMachine

Pro expanzi na nový trh je nezbytná analýza trhu, která zahrnuje i analýzu konkurentů a obchodních partnerů. Data o firmách rozdělujeme na tradiční, jako jsou region, velikost firmy či obrat, který je v době zveřejnění již více než rok stará informace. Pokročilá data jsou například obsahy inzerátů, sociálních sítí, aktuální tendry či dotace. Pokud hledáte partnera pro svůj byznys, měli byste prioritizovat příležitosti podle potenciálu a zvolit vhodný způsob oslovení. Je důležité segmentovat cílový trh a získaná data tak, abyste namísto všeobecných informací získali jen ta skutečně relevantní a nezbytná. Nástroj BizMachine shromažďuje různé veřejně dostupné informace o firmách ve své administraci. Získaná data mohou firmy následně využít k optimalizaci svých obchodních činností.

Tabidoo a Connexa

Množství prezentovaných nástrojů se zaměřuje na optimalizaci firemních procesů. Tabidoo, low-code platforma, vyniká ve tvorbě firemních aplikací bez potřeby rozsáhlých programátorských znalostí. Pomocí ní můžete vytvářet různé aplikace, včetně zákaznického portálu pro rezervace a doporučení. Pomocí Tabidoo se společnosti Connexa podařilo navrhnout také aplikaci pro řízení obchodních cest. V aplikaci lze nalézt detailně naplánovanou trasu, úkoly i detaily obchodních schůzek. Využití je opravdu rozsáhlé.

Dáváme

Je zajímavé vědět, že až 9 z 10 spokojených zákazníků je ochotno poskytnout doporučení, ale jen 11% firem tuto zpětnou vazbu aktivně vyžaduje. Digitalizací byznysu a výběrem vhodných aplikací můžete ušetřit spoustu času, který lze využít efektivněji například k získávání nových zákazníků.

Raynet

Raynet je CRM systém zaměřený na řízení vztahů se zákazníky a poskytuje komplexní přehled o všech klientských či partnerských setkáních. Obchodníci i manažeři ukládají všechna relevantní data získaná během meetingů a workshopů do centrálního systému. Tento systém je integrován s mobilní aplikací, což umožňuje vedoucím firmy okamžitý přístup k informacím o kontaktech, obchodních schůzkách, prodejích a nabídkách, které jsou aktuálně předmětem jednání. Tímto způsobem manažeři rychle získávají nezbytné informace na základě kterých mohou učinit informovaná rozhodnutí.

Boost.space

Věděli jste, že v současnosti se během 3 dnů vygeneruje tolik dat jako za celý rok 2000? Není-li takové množství dat vhodně uloženo a organizováno, nemůže dojít k ničemu jinému než chaosu, který je zobrazen na následujícím obrázku.
Zdroj obrázku: boost.space

Boostspace funguje jako domeček pro všechny interní aplikace a poskytuje přehledné seskupení dat na jednom místě, oboustrannou synchronizaci a standardizaci. Tímto způsobem všichni zaměstnanci snadno získávají přístup ke všem potřebným údajům z jediné aplikace. Navíc umožňuje odesílání dat z jedné aplikace do jiné bez potřeby ručního kopírování informací ze systému do systému. Tím se eliminuje potřeba prohledávat všechny interní nástroje při hledání konkrétních údajů.

Wflow

Konec ručnímu zpracování faktur dává Wflow, který slouží k digitalizaci a online správě faktur a jiných interních dokumentů. Díky AI dochází k okamžitému vytěžování faktur a jejich snadnému zpracování, což výrazně snižuje administrativní zátěž.

Závěr

Na Digifestu nečekejte tradiční, teoreticky laděné přednášky. Tato akce je veletrhem firemních aplikací a poskytuje výbornou příležitost k získání přehledu o nových nástrojích, které efektivně optimalizují procesy ve vaší firmě a také umožňuje navázání nových partnerství. Primárním cílem akce je prezentace nových nástrojů a jejich praktického využití v reálném podnikatelském prostředí.
Miriam Trofimenková

Miriam Trofimenková

Miriam se věnuje hlavně správě a tvorbě obsahu pro sociální sítě. Přemýšlí, nad tím jak videa a fotky správně zakomponovat do komunikace dané značky a jak vše správně podpořit dobrým copy. Díky jejímu širokému záběru se nezalekne ani PPC či SEO optimalizací a dokáže rychle reagovat na měnící se trendy. Svůj ideální den začíná s knihou v ruce a končí na rockovém koncertu.

Držte krok s trendy digitálního marketingu

Pravidelný přísun znalostí, tipů a sem tam i akcí přímo ve vaší schránce.

arrow icon