Digitální agentura Fordigy posiluje na poli ucelených e-commerce řešení a výkonnostního marketingu a rozšiřuje svou klientelu
Ondřej Pešák 27.07.2023 | 3 min
Agentura Fordigy se etablovala v roli strategického a marketingového partnera klientů předního českého tvůrce e-commerce řešení oXyShop. Ti dlouhodobě oceňují strategickou, marketingovou a byznysovou přípravu e-commerce projektů na straně klienta a propracovanou správu výkonnostního marketingu.
Fordigy klientům pomáhá dosahovat mimořádných výsledků v online prodeji, budovat známou a populární značku, rozvíjet a digitalizovat byznys i úspěšně vstupovat do světa e-commerce. Skvělé výsledky ocenili například porotci v posledním ročníku soutěže WebTop100, kde získala ocenění hned ve dvou kategoriích – „UX a redesign“, který e-shopu iSetos zajistil zvýšení konverzního poměru o 89 % a „výkonnostní kampaň“, která e-shopu NaCesty zvýšila v době covidové tržby v oblasti cestovního ruchu o 101 %.
Fordigy chce nyní využít svých zkušeností, klientské portfolio diverzifikovat a služby nabídnout širšímu spektru obchodních a výrobních firem. Fordigy se bude definovat jako strategická digitální agentura a bude operovat primárně na českém a slovenském trhu. „Na velkých projektech jsme zdokonalili svou schopnost uchopit jakkoliv komplexní zadání. Používáme analýzy a procesy, abychom co nejrychleji porozuměli klientům a mohli dělat právě to, co pro ně má největší přínos. Díky Fordigy dostaneme náš unikátní mix strategického přístupu a výkonnostního marketingu ještě blíže novým klientům,“ říká Ondřej Pešák, marketingový stratég a vedoucí Fordigy.
Fordigy bude pomáhat malým, středním i velkým e-shopům, B2B firmám a výrobcům zvýšit tržby v on-line prodeji, budovat nové e-commerce projekty, hledat nové příležitosti na trhu i posilovat značku. Současně plánuje své knowhow sdílet – přiblížit klientům, jak na internetovém trhu uspět. „Věříme, že důkazy jsou silnější než slova. Proto nebudeme náš přístup ani ukázky naší práce držet pod pokličkou. Chceme být inspirací nejen pro klienty, ale i pro marketéry“, dodává Ondřej Pešák.
Fordigy v létě spouští nový web. Od podzimu se také bude pravidelně objevovat na veletrzích a e-commerce akcích, ať už v rámci oXyShop skupiny, nebo pod svou značkou. Kromě analýz, strategií a řízení projektů poskytne klientům celou škálu služeb digitální komunikace, od PPC kampaní a optimalizace cenových srovnávačů až po SEO nebo UX.
Pro více informací navštivte webové stránky https://www.fordigy.cz/.
Fordigy chce nyní využít svých zkušeností, klientské portfolio diverzifikovat a služby nabídnout širšímu spektru obchodních a výrobních firem. Fordigy se bude definovat jako strategická digitální agentura a bude operovat primárně na českém a slovenském trhu. „Na velkých projektech jsme zdokonalili svou schopnost uchopit jakkoliv komplexní zadání. Používáme analýzy a procesy, abychom co nejrychleji porozuměli klientům a mohli dělat právě to, co pro ně má největší přínos. Díky Fordigy dostaneme náš unikátní mix strategického přístupu a výkonnostního marketingu ještě blíže novým klientům,“ říká Ondřej Pešák, marketingový stratég a vedoucí Fordigy.
Fordigy bude pomáhat malým, středním i velkým e-shopům, B2B firmám a výrobcům zvýšit tržby v on-line prodeji, budovat nové e-commerce projekty, hledat nové příležitosti na trhu i posilovat značku. Současně plánuje své knowhow sdílet – přiblížit klientům, jak na internetovém trhu uspět. „Věříme, že důkazy jsou silnější než slova. Proto nebudeme náš přístup ani ukázky naší práce držet pod pokličkou. Chceme být inspirací nejen pro klienty, ale i pro marketéry“, dodává Ondřej Pešák.
Fordigy v létě spouští nový web. Od podzimu se také bude pravidelně objevovat na veletrzích a e-commerce akcích, ať už v rámci oXyShop skupiny, nebo pod svou značkou. Kromě analýz, strategií a řízení projektů poskytne klientům celou škálu služeb digitální komunikace, od PPC kampaní a optimalizace cenových srovnávačů až po SEO nebo UX.
Pro více informací navštivte webové stránky https://www.fordigy.cz/.