Jak založit reklamní účet Microsoft Ads

Performance
Šárka Doleželová
Šárka Doleželová 15.06.2023 | 4 min
Jste vlastníky e-shopu, marketér nebo agentura a přemýšlíte nad rozšířením reklamních kanálů? Vyzkoušejte Microsoft Advertising (dříve Bing Ads). Umožňuje reklamu ve vyhledávačích jako je Bing, Yahoo!, DuckDuckGo a další. V České republice je to zatím velmi přehlížený kanál, což vám dává možnost být o krok napřed před vaší konkurencí. Pokud si nejste jisti, zda u vás má Microsoft Advertising potenciál, jednoduše se podívejte do Google Analytics na organickou návštěvnost a tržby ze zdroje/média bing / organic.
Jak založit reklamní účet Microsoft Ads

Hlavní výhody Microsoft Ads

  • Bing je 2. nejpoužívanější vyhledávač na světě, v ČR je na 3. místě (podle webu gs.statcounter.com) 
  • Microsoft má několik partnerských vyhledávačů (jako např. DuckDuckGo a Yahoo) a díky tomu i větší zásah
  • nižší konkurence a výhodnější inzerce
  • vyhledávač Bing je integrovaný v mnoha službách od Microsoftu 
  • možnost oslovit jiné potenciální zákazníky než na Google a Seznamu
  • kampaně lze jednoduše importovat z Google Ads

Založení účtu Microsoft Ads

Je nutno zmínit, že reklamní systém zatím není v češtině a budete si muset poradit s anglickou verzí. Nastavení účtu je však velmi jednoduché, systém vás bude intuitivně navádět.
Na stránce https://ads.microsoft.com klikněte na zelené tlačítko Sign up now.

V dalších krocích vyplňte registrační e‑mail, heslo a telefonní číslo. Následně obdržíte e-mail s kódem pro potvrzení. Jakmile projdete prvními kroky a úspěšně se přihlásíte do prostředí Microsoft Ads, je potřeba vyplnit další formulář s informacemi o vaší firmě. Bohužel zde není na výběr měna CZK, vyberte tedy EUR nebo US. Jak vyplnit formulář vidíte na obrázku níže. Po vyplnění všech potřebných údajů klikněte na Create account.

Po úspěšném založení účtu vás bude systém navádět k vytvoření kampaně. Zde máte několik možností - zkusit vytvořit první kampaň, jednoduše importovat kampaně z Google Ads nebo práci přenechat na nás. Pokud zvolíte poslední možnost, tvorbu kampaně přeskočte kliknutím na Skip campaign creation

Abyste mohli začít inzerovat, je nutné přidat platební metodu a uložit a účet je připraven. V případě, že si kampaně nespravujete sami nebo chcete pomoc, zbývá vám nasdílet přístup.

Nasdílení účtu pro agenturu 

K nasdílení přístupu do vašeho účtu stačí agentuře zaslat 8 ciferné ID vašeho reklamního účtu. Rozklikněte symbol klíče s označením tools, klikněte na Accounts a následně na Accounts summary (v levé části rozhraní, jak vidíte na obrázku níže). Tady naleznete jméno vašeho účtu a u něj v závorce číslo, které zašlete agentuře. 


Jakmile agentura přijme vaši pozvánku, přijde vám e-mail, kde potvrdíte přístup. Nyní je váš účet kompletně připraven a můžete začít inzerovat. 

Začínáte s Microsoft Ads a potřebujte poradit? 

Ozvěte se nám na e-mail: aneta.renza@fordigy.cz.




 
Šárka Doleželová

Šárka Doleželová

Šárka je nadšenec do sociálních sítí, obsahu a využívání umělé inteligence. Našemu týmu dodává přehled v nejnovějších trendech, které hýbou marketingovým světem. Na práci ve Fordigy ji nejvíc baví různorodost klientů a také to, že se každý den naučí něco nového. Volný čas ráda tráví v přírodě, s přáteli, u knížky nebo dobrého filmu.

Doporučujeme

Související články

Držte krok s trendy digitálního marketingu

Pravidelný přísun znalostí, tipů a sem tam i akcí přímo ve vaší schránce.

arrow icon