Jakub Hladký posiluje tým agentury Fordigy jako nový key account manager

Miriam Trofimenková
Miriam Trofimenková 09.04.2024 | 2 min
Jakub Hladký se přidává k týmu agentury Fordigy, kde bude hrát klíčovou roli v řízení projektů pro přední klienty agentury. Toto angažmá následuje po jeho nedávném odchodu z role obchodního ředitele v agentuře Brilo Team, kde působil několik let před svým přestupem.
Jakub Hladký posiluje tým agentury Fordigy jako nový key account manager

 

Nová posila v týmu brněnské digitální strategické agentury Fordigy. Jakub Hladký, s osmiletými zkušenostmi u agentury Brilo Team, kde se vyšplhal na post obchodního ředitele, se nyní ujímá role key account managera. Přichází s bohatými zkušenostmi a chutí využít své znalosti i inovativní přístupy ve prospěch klientů Fordigy.

Na pozici se zaměří na budování vztahů s klienty, řízení projektů a hledání nových cest pro jejich růst. Přidává se tak do týmu accountů k Anetě Renza a Martině Řezáčové, kde bude působit pod vedením Ondřeje Pešáka.

Jakub se nebojí sdílet své nadšení pro novou roli: ,,Zkušenosti z pozice obchodního ředitele jsou cenné, ale vášeň pro marketing a přímou práci s klienty mě přivedla zpět k roli account managera." Kromě práce pro Fordigy se věnuje i rozvoji největšího českého rybářského e-shopu Chyť a pusť, což mu umožňuje skloubit profesní dráhu s osobním koníčkem.

Jakubova kariéra odstartovala v roce 2007 v ACOMWARE s.r.o., kde pracoval jako account manager a následně se etabloval jako freelance e-commerce konzultant. Díky dlouholeté praxi získal bohaté zkušenosti a hluboký přehled o marketingové a e-commerce scéně.

Fordigy je digitální strategická agentura z Brna, která poskytuje komplexní služby v oblasti digitálního marketingu. Agentura pomáhá širokému spektru klientů v různých odvětvích, a nabízí řešení v oblastech jako jsou marketingová strategie, PPC, SEO, sociální média, e-mail marketing a další.
Miriam Trofimenková

Miriam Trofimenková

Miriam se věnuje hlavně správě a tvorbě obsahu pro sociální sítě. Přemýšlí, nad tím jak videa a fotky správně zakomponovat do komunikace dané značky a jak vše správně podpořit dobrým copy. Díky jejímu širokému záběru se nezalekne ani PPC či SEO optimalizací a dokáže rychle reagovat na měnící se trendy. Svůj ideální den začíná s knihou v ruce a končí na rockovém koncertu.

Držte krok s trendy digitálního marketingu

Pravidelný přísun znalostí, tipů a sem tam i akcí přímo ve vaší schránce.

arrow icon