Jaký bude program veletrhu Reshoper 2024? Lístky jsou zdarma

Brand
Miriam Trofimenková
Miriam Trofimenková 16.04.2024 | 3 min
Desítky e-commerce odborníků jsou připraveny networkovat a rozdávat získané a zažité moudrosti na veletrhu Reshoper 2024, který se uskuteční již za měsíc. Přednášky, moderní služby, poradenská zóna a networking. Mrkněte na letošní program.
Jaký bude program veletrhu Reshoper 2024? Lístky jsou zdarma
PVA Expo Praha opět otevře své brány pro další super e-commerce akci. Tentokrát se desítky vystavovatelů a tisíce návštěvníků, mezi nimiž jsou majitelé firem i marketéři, zúčastní e-commerce veletrhu Reshoper 2024. Akce se uskuteční 15. května 2024.

Letos si návštěvníci vybírají ze 2 typů vstupenek:
  • Základní vstupenka - Je zdarma a umožňuje vstup na veletrh, do poradenské zóny a na přednášky na partnerské stagi.
  • Konferenční vstupenka - Zahrnuje catering a vstup na konference, večerní program a do tišších míst určených k práci a schůzkám. Cena je 4 890 Kč bez DPH.
Vstup zdarma stále stíháte, tak berte lístky útokem, dokud ještě jsou!

Návštěvníci se také mohou těšit na doprovodný program, který je zaměřen na tipy a novinky ze světa e-commerce. Rozděluje se na 4 části:
  • konference
  • přednášky na partnerské stagi
  • poradenská zóna
  • networking

Konference

Konference odstartují e-commerce výzkumem od Shoptetu, ve kterém se přednášející blíže podívají na úspěšné i neúspěšné strategie českých a slovenských e-shopů v roce 2023.

Brand managerka Knihobota Barbora Votavová se podělí o příběh růstu značky o 230 milionů během 2 let a tipy, jak lze posunout značku kupředu i v této době.

Na vlně růstu se povezeme i dále, například na přednášce o úspěšné expanzi GymBeam do Itálie. Martin Anderko vysvětlí, že nestačí přeložit web a čekat na zázrak. Za úspěšnou expanzí stojí celý tým a přesné cíle a organizace, díky čemuž každý ví, co má dělat.

Jaké by bylo e-commerce bez dat? Jako řídit kamion poslepu. Proto si Václav Jelen připravil přednášku na téma GA4, cookies a legální měření. Problematikou Google Analytics se zabývá i náš Peter, který ve svém posledním článku rozebíral například, jaké údaje z data layer si posílat do GA4.

Pojednání o podstatě a důvodech správně nastavené komunikace si připravila Michala Gregorová.

Pojmenováním „influencer“ se v dnešní době ohání téměř každý. Michal Presse proto na své přednášce blíže rozebere, čím by měl influencer pro značku skutečně být a kdy influencer marketing využívat.

Adam Šilhan se k analýzám kampaní staví vlastním způsobem a na přednášce vysvětlí, proč se vykašlat na PNO a ROAS. Jeho cílem je na praktických příkladech ukázat, jak vyhodnocovat aktivity tak, aby skutečně pomohly růstu značky.

Zákaznickou cestu mají v malíčku Jan Uriga a Veronika Zahradníková. Jan vysvětlí, jak zákazníci prahnou po interakci a konferenční část programu ukončí Veronika s její přednáškou na téma Guided Selling.

Vstup na hlavní konference je přístupný držitelům konferenční vstupenky.

Kompletní informace o přednáškách naleznete na webu Reshoper v sekci Konference.
 


Reshoper 2023

Poradenská zóna

Pokud potřebujete poradit se stavem svého e-shopu, můžete se zastavit v poradenské zóně na 20 minutovou konzultaci. Pomocnou ruku vám podá 25 odborníků z různých oblastí e-commerce.

Konzultaci zdarma můžete využít také u našeho Ondry, který si pro váš byznys rád vyhradí hodinku. Online termín si můžete rezervovat již nyní.

Přednášky na partnerské stagi

Na partnerském pódiu vystoupí odborníci z firem, aby představili své inovativní přístupy a služby. Těšit se můžete na úspěšné projekty z praxe a také spoustu tipů na rozdávání. Řeč bude například o marketplacech, PPC, e-mailingu, logistice a analytice. Vstup na partnerské přednášky je zdarma.

Networking

Networking návštěvníkům z řad majitelů e-shopů poskytuje možnost poznat nové partnery či dodavatele služeb. Té vystavující části účastníků a dodavatelů služeb zase umožňuje bližší kontakt se zákazníky a vyjednání nových partnerství, díky čemuž mohou společně podporovat svůj růst.

Připravte se na účast a mrkněte na seznam vystavovatelů.

Zdroj:
Reshoper
Miriam Trofimenková

Miriam Trofimenková

Miriam se věnuje hlavně správě a tvorbě obsahu pro sociální sítě. Přemýšlí, nad tím jak videa a fotky správně zakomponovat do komunikace dané značky a jak vše správně podpořit dobrým copy. Díky jejímu širokému záběru se nezalekne ani PPC či SEO optimalizací a dokáže rychle reagovat na měnící se trendy. Svůj ideální den začíná s knihou v ruce a končí na rockovém koncertu.

Držte krok s trendy digitálního marketingu

Pravidelný přísun znalostí, tipů a sem tam i akcí přímo ve vaší schránce.

arrow icon