Přes 2 miliony impresí navíc v tvrdém světě elektra:
Díky SEO k dlouhodobému růstu
o projektu
Pro zákazníka podnikajícího s elektronikou jsme vytvořili úspěšnou strategii kombinující reklamní kampaně a SEO. Podívejte se, jak se nám povedlo meziročně zvednout počet zobrazení až o 2 miliony.
POZICE NA TRHU
Klient
iSpace.cz je největší síť prodejen v České republice specializující se na mobilní telefony a příslušenství od všech světových výrobců. Provozují 30 prodejen ve 12 krajích a nabízí široký sortiment produktů souvisejících s mobilní elektronikou, včetně nejnovějších modelů smartphonů, tabletů, nositelné elektroniky a příslušenství. Jejich e-shop je přístupný zákazníkům po celé České republice, kde nabízejí komplexní služby, rychlé dodání zboží a kvalitní zákaznickou podporu.
Cíle pro dlouhodobý růst
- Zvýšení organického provozu
- Zlepšení kvality provozu
- Zvýšení míry konverze
- Rychlostní optimalizace
Marketingové kampaně pro iSpace.cz spravujeme již skoro čtvrtým rokem, během kterých jsme si vybudovali hluboké porozumění jak značky samotné, tak i jejich zákazníkům. Společně s klientem bylo hlavním cílem vytvořit strategie a aktivity, které by zvýšily povědomí o značce, přilákaly nové zákazníky a zároveň podpořily loajalitu stávajících klientů. Díky naší dlouholeté spolupráci jsme spustili mnoho úspěšných kampaní napříč různými platformami.
Průběh spolupráce
Strategie poctivého SEO
Kromě výkonnostních kampaní se nám podařilo ve světě nejistých algoritmů dosáhnout vynikajících výsledků v oblasti SEO, což nám umožnilo zvýšit viditelnost iSpace.cz ve vyhledávačích a ukousnout si tak větší kus koláče z marketshare. Obrovská zásluha je především i na straně klienta, kde nám je partnerem zkušený a erudovaný tým, který jde do každé výzvy po hlavě.
SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače, je soubor technik a strategií zaměřených na zlepšení viditelnosti webové stránky ve výsledcích vyhledávačů. Zahrnuje optimalizaci obsahu pomocí relevantních klíčových slov, zlepšení technické struktury webu, zvyšování uživatelského zážitku a budování kvalitních zpětných odkazů. Cílem SEO je dosáhnout vyšších pozic v organickém vyhledávání, což vede k zvýšené návštěvnosti a potenciálně k vyšší konverzi uživatelů na zákazníky. Efektivní SEO strategie vyžaduje průběžné sledování a adaptaci na měnící se algoritmy vyhledávačů a uživatelské chování.
Použité metodiky
Pro dosažení co nejvyšších pozic ve vyhledávačích jsme k optimalizaci využili:
- Optimalizace klíčových slov
- Rozšiřování obsahu
- Optimalizace struktury webu a interních odkazů
- Sledování a revidování zpětných odkazů
- Přítomnost a aktivita na sociálních sítích
- Lokální SEO prodejen
- Optimalizace rychlosti načítání stránek
- Důraz na přehledný responzivní design
- Rozšířená strukturovaná data
- Pravidelný SEO audit
- Monitoring klíčových slov a pozic
- Analýza konkurence a sledování share of search
Výsledky
Jak se zvýšili metriky?
Během jednoho roku jsme dokázali meziročně zvýšit celkový počet zobrazení až 2,83násobně, co představuje zvýšení o více než 2 miliony. Celkový počet prokliků se zvýšil 1,95násobně, tedy o téměř 17 000. Dalším úspěchem je zlepšení průměrné pozice e-shopu ve vyhledávači Google z 15,7 místa na 13,8 místo.
počtu zobrazení
Jak pokračuje naše společná cesta?
Momentálně stojíme před výzvou udržet pozitivní dynamiku a současně snížit závislost na placených kampaních. Proto v rámci SEO dáváme přednost kvalitě růstu před jeho kvantitou. Zaměřujeme se na získávání vysokých pozic pro klíčové vyhledávací fráze a na přilákání relevantního provozu, zlepšujeme kvalitu a uživatelskou přívětivost vstupních stránek, zajistíme jejich správné indexování a rychlost načítání, stejně jako optimální uživatelské chování na nich. Pravidelně sledujeme, jak se vyvíjí naše pozice ve vyhledávačích a jak naše snahy ovlivňují viditelnost ve vyhledávačích.