Obchodní konzultant/ka

Ondřej Pešák
Ondřej Pešák 07.12.2023 | 3 min
Máte zkušenosti s digitálním marketingem nebo e-commerce? Pracujete jako Account Manager, ale toužíte se zaměřit na obchodní směr? Nebo jste marketingový specialista, který raději prodává? Možná je pro vás práce konzultanta digitálního marketingu s velkou možností seberealizace to pravé.
Obchodní konzultant/ka
oXyShop je jedním z lídrů na českém e-commerce trhu už téměř dvacet let a náš strategický marketingový tým se stal jádrem úspěchu. Aby získal ještě širší pole působnosti a možnost samostatně růst, transformoval se do podoby digitální agentury Fordigy, která je ovšem s oXyShopem stále úzce provázaná. A pro ni hledáme obchodníka/obchodnici. 

Nestavíme vzdušné zámky, svá rozhodnutí máme podložená daty, analýzami a poctivou komunikací s klienty. Mezi ty dlouhodobě spokojené patří např. Cewe, Albixon, Setos, Autronic, Celtic Supply, Yachting nebo NaCesty. Zákazníci nám věří, protože jim skutečně pomůžeme dosáhnout úspěchu.

Jakou roli budete hrát vy?

Umíte digitální marketing konzultovat, protože mu rozumíte. Nemusíte znát řemeslo všech specialistů do detailů, ale víte, jaké jsou principy, vstupy, výstupy, a jaké výhody klientovi ta která věc přinese.

U nás budete nabízet primárně vizi. Dokážete klientovi nabídnout strategii, jak být v online businessu úspěšný. Umíte navnímat jeho firmu a doporučit, co by měla udělat, aby uspěla v online kanálech. A podrobně vysvětlíte, jak jim v tom pomůže Fordigy. 

Často budete spolupracovat s velkými firmami, které ještě nejsou v e-commerce kované, ale chtějí si vybudovat nebo vylepšit svoji online přítomnost.

Umíte se ptát a pozorně nasloucháte, informace analyzujete. Dokážete rozpoznat, co klient opravdu potřebuje, ne, co si myslí, že potřebuje. Vyhodnotíte, co je potřeba udělat, aby uspěl. Vysvětlíte mu to tak, aby vám rozuměl. A dokážete mu to prodat. Ať už se budete bavit o SEO, UX nebo UI. A k tomu určitě využijete své zkušenosti – ať už s digitálním marketingem, nebo obecně s e-commerce. Vaše síla spočívá v tom, že chápete komplexní potřeby klienta.

Co konkrétně budete dělat?

Budete od začátku spolupracovat s klientem. Jako obchodník/obchodnice budete mít v tomto výhodu: e-shopy sami stavíme. Klienti, jejichž e-shop u nás běží, už nás znají. Proto pro vás bude snadnější motivovat je ke spolupráci s Fordigy. A k tomu přidáte klienty nové.

Setkáte se se zákazníkem, analyzujete stav jeho projektu, jeho potřeby a cíle. A nabídnete vhodná řešení. Hodnotu vidíme v dlouhodobé spolupráci. Vaším úkolem bude motivovat k ní klienty. Budete srozumitelně vysvětlovat a nabízet nejvhodnější řešení.  
 
Budete prezentovat sebe i firmu. Na přednáškách a konferencích, v profesní komunitě, tam všude budete aktivně komunikovat. Sebevědomí a optimistický přístup vám k tomu nechybí.

Neočekáváme cold calling. Budete úzce spolupracovat s Brand Specialistou, jehož mottem je povědomí o brandu a vytváření příležitostí pro lead management. Budete mít stálou podporu realizačních týmů v oXyshopu i Fordigy.

Co potřebujeme od vás

Možná pracujete jako Account Manager v digitální agentuře. Ale nebaví vás tolik realizace, chcete se zaměřit pouze na obchodní směr. Nebo jste pracoval/a jako Marketingový Specialista, ale raději byste prodával/a. Nebo vás současná práce ve Vašem obchodním oddělení neuspokojuje a hledáte větší možnost seberealizace se značkou, která má velký potenciál.
  • Orientujete se v digitálním marketingu – mailingy, UX, performance…, nic z toho pro vás není neznámý pojem.
  • Orientujete se na scéně e-commerce v ČR.
  • Máte zkušenost s fungováním e-shopů, přímou nebo zprostředkovanou.
  • Týmová hra pro vás není jen buzzword, umíte se týmu přizpůsobit i ho spoluvytvářet. 
  • Máte skvělé komunikační a prezentační dovednosti
  • Alespoň pasivně ovládáte dobře angličtinu, spousta materiálů je pouze anglicky. Pokud umíte v plynné angličtině i prezentovat, máte body navíc.
Zaujali jsme vás? Napište nám, pobavíme se o spolupráci. 

Ozvěte se nám na e-mail: anna.cahova@oxyshop.cz
Ondřej Pešák

Ondřej Pešák

Ondrovou doménou jsou byznysové a marketingové strategie. Skvěle si s ním pokecáte o svém byznysu a vždycky si z rozhovoru odnesete tuny užitečných poznámek. Je postrachem všech flipchartů a tabulí, protože kdykoliv se potkáte, vždycky vám něco užitečného nakreslí a znázorní. Ve volném čase cestuje, hraje šachy, věnuje se historickému šermu a fotí vesmír.

Držte krok s trendy digitálního marketingu

Pravidelný přísun znalostí, tipů a sem tam i akcí přímo ve vaší schránce.

arrow icon