Senior PPC Specialist

Ondřej Pešák 24.06.2024 |
Věnujeme se výkonnostnímu marketingu s velkými rozpočty. Klademe důraz nejen na návratnost kampaní, ale zakládáme si také na využívání automatizace a postupů, které vedou k efektivnímu využití času specialistů.

Na čem budeš pracovat?
- Budeš spravovat search i display kampaně v systémech Google Ads, Sklik.
- V případě potřeby se nezalekneš dalších rozhraní, ať už je to Heureka, Zboží, Mergado, Glami, nebo třeba GTM.
- Budeš vyhodnocovat výkonnost a dopad nejen tebou nastavených kampaní, ale v rámci celé návštěvnosti e-shopu.
- U velké části klientů budeš mít na starosti kompletní správu PPC kampaní.
- Budeš pomáhat juniorním členům týmu s rozvojem.
Jak si vás představujeme?
- Budeš potřebovat zkušenosti s vytvářením a správou kampaní v systémech Google Ads a Sklik – alespoň 3 roky.
- Dokážeš efektivně pracovat s produktovými kampaněmi s velkými počty produktů.
- Jsi schopný nastavit různá publika a používat je jak v remarketingových, tak i ve vyhledávacích kampaních.
- Máš zkušenosti s Google Ads Editorem.
- Jsi schopný pracovat se službami na vyhledávání klíčových slov a máš zkušenosti s vytvářením dílčích analýz klíčových slov.
- Dokážeš pracovat s velkým množstvím dat a hromadně je upravovat i vyhodnocovat.
- Nemáš problém vytvořit report, ať už v Excelu nebo DataStudiu.
- Rád(a) se věnuješ automatickým pravidlům, umíš nasadit scripty a přemýšlení o zlepšení efektivity práce a odstranění zbytečně strávených hodin je tvým denním chlebem.
- Google Analytics znáš jako „své boty“. Dokážeš si vytvořit přehledy, víš, co jsou vlastní dimenze a Enhanced Ecommerce je podle tebe „must have“.
- Znáš pravidla v Merchants centru a nebojíš se je použít.
- Při tvorbě kampaní a dalších pracích se zaměříš na maximální efektivitu. Veškerý čas, který na práci máš, je třeba využít podle nejlepších zkušeností. Tvým výstupem bude kvalitní práce odvedená včas.
- Budeš si plánovat činnosti na jednotlivých klientech, vykonávat je a vyhodnocovat jejich přínos.
- Svým přístupem budeš aktivně rozvíjet kampaně, přicházet s novými nápady a možnostmi, jak marketing klientů posunout zase o něco dále.
- Budeš školit klienty a edukovat je tak, aby byla spolupráce co možná nejplodnější.
Nástroje, se kterými pracujeme
Google Ads, Sklik, Heureka, Zboží, Mergado, Glami, Biano, Favi, Google Tag Manager, Google Search Console, Blue Winston, PPCBee, Adform, Bing, Bing Ads, Confluence, JIRA
Co u nás získáte a proč se vám u nás bude dobře pracovat?
- Možnost práce na velkých klientech s velkou časovou dotací.
- Tým, který rád testuje novinky v reklamních systémech a nové postupy – každý tvůj nápad i inovace se počítá.
- Práci v marketingovém týmu, který roste již 3. rokem v řadě – o klienty nemáme nouzi.
- Motivující spolupráci kolegů napříč profesemi – analytici, obchodníci, vývojáři back-end i front-end.
- Vstřícné prostředí české společnosti, procesy i postupy vytváříme společně tak, aby dávaly smysl.
- Možnost účastnit se mnoha školení v rámci vašeho oboru.
Zaujala tě pracovní pozice? Chceš vědět víc?