Novinka: Google Demand Gen beta

Performance
Lenka Stehlíková
Lenka Stehlíková 16.08.2023 | 3 min
Google právě spustil možnost zažádat si o připojení nového typu kampaní do vašeho Ads účtu. Co to pro vás znamená a má beta smysl?
Novinka: Google Demand Gen beta

Google Demand Gen už klepou na dveře. Už jste si o svou betu požádali?


Google právě otevřel dveře pro svou novou reklamní kampaně v Adsech, a to Demand Gen. Co to pro vás znamená?

Co je to Demand Gen?

  • Nový formát kampaní: Představen v květnu na Google Marketing Live, Demand Gen nahrazuje stávající Discovery kampaně.
  • Kombinace médií: Obrázkové a video reklamy na jednom místě pro konverze, návštěvy webu a další akce.
  • Proti stávajícím umístěním Discovery se budou Demand Gen kampaně umisťovat i na Youtube short a In-stream

Proč by vás měla zajímat Beta verze?

  • Buďte o krok napřed a připravte se na budoucí změny.
  • Ideální pro značky a budování brandu.

Jak se přihlásit?

Používáte Discovery kampaně nebo je plánujete do své strategie nasadit? Pak neváhejte a zažádejte si o ni ještě dnes přes tento Formulář.

Nové funkce v Demand Gen:

  • Různé formáty reklam: Experimentujte s videi, karusely a dalšími.
  • Segmenty podobných uživatelů: Najděte zákazníky podobné vašim stávajícím.
  • Unikátní cíle: Optimalizujte pro konverze nebo hodnotu.
  • Optimalizace pro kliknutí: Přilákejte cenné zákazníky na váš web.
  • Náhledy a A/B testování: Optimalizujte své kampaně pro nejlepší výsledky.
Google Demand Gen funkce - PPC kampaně

Závěrem

Demand Gen je navržen tak, aby pomohl inzerentům upoutat pozornost a konvertovat zákazníky pomocí vizuálního obsahu v pravý čas. Připravte se na novou éru reklamy s Google.
Zdroje:
https://searchengineland.com/google-demand-gen-beta-upgrade-discovery-ads-430734
https://searchengineland.com/google-ads-video-views-demand-gen-427496
https://twitter.com/adsliaison/status/1691482518644527104
https://support.google.com/google-ads/answer/13859703
Lenka Stehlíková

Lenka Stehlíková

Cenové srovnávače, feedy a automatizace. To je pro Lenku skvělá společnost, ve které je nejštastnější. Lenka má dar do hloubky pochopit produktové portfolio a zamyslet se nad chováním zákazníků. Proto rychle zjistí, co je na vašem projektu důležité a za čím je potřeba jít. Svůj volný čas nejraději tráví na zahradě.

Doporučujeme

Související články

Držte krok s trendy digitálního marketingu

Pravidelný přísun znalostí, tipů a sem tam i akcí přímo ve vaší schránce.

arrow icon