iSetos:
Zvýšení konverzního poměru o 89 % díky redesignu
o projektu
Pro autorizovaného prodejce produktů Apple, firmu Setos, jsme zpracovávali kompletní redesign e-shopu. Zaměřili jsme se na jednoduchý a elegantní vzhled vycházející právě z designu výrobků této kalifornské značky. E-shop dává velký důraz na fotografie samotných produktů, jejich představení, možnosti předem vybraných doplňků a podrobného filtrování. Jak se nám redesign podařil?
Cíl
Moderním designem k vyšší konverzi
Hlavním cílem bylo zvýšit konverzní poměr. Z tohoto důvodu bylo nutné postavit moderní e-shop, který naplňuje náročné požadavky uživatelů Apple jak z pohledu funkčnosti, tak i designu. Společně s tímto jsme měli další sekundární cíle, jako například umožnit uživatelům najít a koupit to nejvhodnější příslušenství k jejich přístroji či tvořit obsah tak, aby si dokázal produkt vybrat i uživatel, jenž s touto značkou zkušenosti ještě nemá.
Strategie
Uspokojit zkušené matadory
i jablíčkové nováčky
Kromě propracovaného detailu produktů, vhodné kategorizace a podrobné filtrace jsme se zaměřili na práci s komunitou. E-shop je proto propojen s YouTube kanálem a blogovými příspěvky. I když je e-shop zaměřen na power-usery, počítá také s novými zákazníky, kteří nemají hlubokou znalost výrobků. E-shop jim tak vychází vstříc například zobrazováním minimálních cen již v megamenu, videonávody a kontaktem, kde se mohou dovolat produktovému specialistovi. Celé řešení je pak jemně podrženo drobnými motion efekty.
Strategie
Cílové skupiny
UX
Výborný nákupní zážitek
díky promyšleným vychytávkám
E-shop má spoustu drobných vylepšení a kategorizací, které pomáhají uživateli zorientovat se, i pokud ještě přesně neví, jaký produkt chce zakoupit. Při příchodu tak má možnost využít v horní části rozcestník dle kategorií, nebo využít promoakcí prezentovaných v bannerech. V dalších blocích si poté může vybírat produkty dle řady, kategorie i dle určení, jako například „Sport a Outdoor“.
Nadpis h2
Nadpis h3
Popis bloku