iSetos:
Zvýšení konverzního poměru o 89 % díky redesignu

o projektu

Pro autorizovaného prodejce produktů Apple, firmu Setos, jsme zpracovávali kompletní redesign e-shopu. Zaměřili jsme se na jednoduchý a elegantní vzhled vycházející právě z designu výrobků této kalifornské značky. E-shop dává velký důraz na fotografie samotných produktů, jejich představení, možnosti předem vybraných doplňků a podrobného filtrování. Jak se nám redesign podařil?

 

Cíl

Moderním designem k vyšší konverzi

Hlavním cílem bylo zvýšit konverzní poměr. Z tohoto důvodu bylo nutné postavit moderní e-shop, který naplňuje náročné požadavky uživatelů Apple jak z pohledu funkčnosti, tak i designu. Společně s tímto jsme měli další sekundární cíle, jako například umožnit uživatelům najít a koupit to nejvhodnější příslušenství k jejich přístroji či tvořit obsah tak, aby si dokázal produkt vybrat i uživatel, jenž s touto značkou zkušenosti ještě nemá.

Case

Strategie

Uspokojit zkušené matadory
i jablíčkové nováčky

Kromě propracovaného detailu produktů, vhodné kategorizace a podrobné filtrace jsme se zaměřili na práci s komunitou. E-shop je proto propojen s YouTube kanálem a blogovými příspěvky. I když je e-shop zaměřen na power-usery, počítá také s novými zákazníky, kteří nemají hlubokou znalost výrobků. E-shop jim tak vychází vstříc například zobrazováním minimálních cen již v megamenu, videonávody a kontaktem, kde se mohou dovolat produktovému specialistovi. Celé řešení je pak jemně podrženo drobnými motion efekty.

Case

Strategie

Cílové skupiny

1

Úvodní seznámení

Na začátku spolupráce se s vámi seznámíme , abychom pochopili vaše cíle, cílovou skupinu a klíčové výkonnostní ukazatele (KPI), které chcete sledovat. 

2

Analýza konkurence

Provedeme důkladnou analýzu vaší konkurence, abychom zjistili, jak se umisťují ve výsledcích vyhledávání.

3

Analýza klíčových slov

Provedeme důkladnou analýzu klíčových slov, které jsou relevantní pro váš obor. Identifikujeme nejvyhledávanější fráze, které souvisí s vašimi produkty nebo službami. Tato analýza nám umožní vytvořit strategii optimalizace obsahu a cílit na správné klíčové slova.

4

Analýza technických a obsahových SEO prvků

Provedeme podrobnou analýzu technických a obsahových prvků vašeho webu. Zhodnotíme aktuální stav vašeho webu z hlediska SEO, včetně struktury stránek, meta tagů, nadpisů, URL, klíčových slov v obsahu a dalších faktorů.

5

Tvorba zadání pro technické úpravy a obsahovou strategii

Na základě analýzy připravíme konkrétní zadání pro technické úpravy, které je třeba provést na vašem webu. Dále vytvoříme zadání pro obsahovou strategii, která zahrnuje optimalizaci stávajícího obsahu a vytváření nového kvalitního a relevantního obsahu.

6

Linkbuilding

Provádíme linkbuilding, což znamená budování kvalitních zpětných odkazů z jiných relevantních a důvěryhodných webových stránek směrem k vašemu webu. Tímto zvyšujeme autoritu a důvěryhodnost vašeho webu ve vyhledávačích.

7

Průběžné vyhodnocování

Sledujeme klíčové ukazatele výkonnosti (KPI) a monitorujeme, jak si váš web stojí ve vyhledávačích. Na základě těchto dat přizpůsobujeme a optimalizujeme naši SEO strategii, abychom dosáhli co nejlepších výsledků.

 

UX

Výborný nákupní zážitek
díky promyšleným vychytávkám

E-shop má spoustu drobných vylepšení a kategorizací, které pomáhají uživateli zorientovat se, i pokud ještě přesně neví, jaký produkt chce zakoupit. Při příchodu tak má možnost využít v horní části rozcestník dle kategorií, nebo využít promoakcí prezentovaných v bannerech. V dalších blocích si poté může vybírat produkty dle řady, kategorie i dle určení, jako například „Sport a Outdoor“.

Case
Case
Case
Case

Nadpis h2

Nadpis h3

Popis bloku

0%
hodnota 1
0%
hodnota 2
0%
hodnota 3
Case

Doporučujeme

Případové studie
arrow icon